Weekendje Ermelo

10915308_785667488175916_9202240312501702615_nGoed, telefoon, foetsie. Ov, foetsie! Ging ik daardoor mijn weekend met nicht en broerlief laten verpieteren? NEE!

De volgende ochtend werd ik redelijk goed wakker, voor zover dat gaat met een behoorlijk kloppende wang en een kies (die er niet meer is) die verschrikkelijk veel pijn doet. (had ik al gezegd hoe fijn ik het vond dat ze moesten boren?!). Zaterdag was ik als eerste beneden en er lag sneeuw! ‘ook dat nog’ dacht ik toen, maar eigenlijk wist ik niet meer zo goed hoe sneeuw eruit zag, dus ergens kwam het kleine kind weer in mij naar boven.

De rest van het huis werd langzaamaan ook wakker en nadat iedereen over zijn ochtendhumeur heen was (nichtlief en ik dus) gingen we maar eens besluiten wat we gingen doen vandaag, want ondanks de sneeuw, scheen er wel een mooi lekker warm zonnetje!

We besloten om naar het dorp te gaan, en nadat ik mij had verzekerd dat ik écht alle maatregelen had genomen door alles te blokkeren etc. konden we gaan. De sneeuw was ondertussen meer drab dan sneeuw, en het zonnetje zorgde ervoor dat het nog redelijk warm was. Een kleine 10 kilometer, 3 paar natte voeten, een kleine fotoshoot en een klein shop momentje bij de Action waren we weer thuis en gingen we eten, filmpjes kijken en een beetje aanrommelen.

Zondag, de dag dat ik weer naar huis ging was ook nog heel leuk, nichtlief en ik hebben namelijk een tag opgenomen, en die ga ik in de loop van volgende week online zetten! Welke tag het is hou ik nog eventjes geheim, maar wij vonden het heel erg leuk, en hebben veel gelachen! (ik snap alleen niet hoe ik hem moet bewerken, iemand tips?)

Rond half 2 stond ik weer op station Ermelo en nam afscheid van mijn nicht en broer om weer richting Almere terug te keren. Ondanks dat ik een heel leuk weekend heb gehad, was ik nog nooit zo blij om Vriendlief weer te zien. Voor het eerst in lange, lange tijd waren we langer dan 1 nacht uit elkaar, en meestal heb ik daar niet zoveel moeite (meer) mee (iets met verlatingsangst), maar dit weekend heb ik er af en toe wel moeite mee gehad vanwege vrijdag.

Maar na een heel leuk weekend weer lekker in de armen vliegen van mijn lieve vriend, lekker weer met mijn poezenkinders knuffelen en samen met vriendlief de hele avond een serie kijken waren de ultieme afsluiter van dit leuke en gezellige weekend! Ik ben blij dat ik snel over mijn verlies heen was, heb een leuk weekend gehad, en kreeg weer vlindertjes toen ik Vriendlief zondag weer in mijn armen sloot. Ik zeg weekend geslaagd!

XOXO

6 thoughts on “Weekendje Ermelo

Praat gezellig mee!

