#Plukhetgeluk 2; Foto’s van geluk

Permalink voor ingesloten afbeelding

En daar is week 2 alweer van #plukhetgeluk dat Saskia heeft bedacht! Deze week staat in het teken van foto’s en geluk, en dacht ik eerst aan een collage, maar in plaats van een collage laat ik jullie mijn fijne herinneringen zien per foto, ik beloof dat ik er een niet al te lange zit van zal maken ;) Klik op de foto’s voor een grotere weergave.

2013-02-24 00.11.28

Lekker gek doen met mijn moeder in de trein! Heerlijke momenten zijn dit. Ik zie haar niet vaak, maar mijn moeder houd ook wel van gekkigheid, en vandaar deze heerlijk gekke ‘selfie’

2013-04-13 22.55.23

Mijn eerste stage, was een stage bij Suburbia, en dan bij de SubSuburbia, waar jongeren met talent een heuse voorstelling neerzetten elk jaar! Deze bloemen heb ik gehad op de première avond, want het was natuurlijk ook een beetje mijn première :)

2014-08-16 13.48.29 2013-04-14 20.52.54

Gezellig met vrienden naar Burgers zoo! God wat dacht ik vroeger dat dit een heel groot park was, als je er dan járen niet meer komt, en er dan als volwassene heen gaat, dan is hij eigenlijk nog best klein! Nog kleine paniek momentjes gehad ivm iedereen kwijt raken en niemand meer kunnen vinden, maar gelukkig kwam alles weer goed en hebben we allemaal een heerlijke dag gehad!

Dit luchtje van Beyoncé, ohmy heerlijk! Ik heb hem heerlijk elke dag opgespoten sinds ik hem had gekregen van Vriendlief op de zwarte markt, en wat was ik verdrietig dat ie op was. Ik ben niet iemand die van alles maar 1 ding specifiek gebruikt, maar als mijn huidige luchtje op is, dan komt Beyoncé gewoon weer vrolijk terug! (geen idee meer hoe hij heet, sorry!)

telefoon 0208 299

Mijn beste vriendin en ik, samen in de sneeuw! Ik moet zeggen dat we in deze periode een mindere periode hadden samen, maar gelukkig is dit helemaal opgelost en is alles weer als vanouds! We zien of spreken elkaar niet heel veel, maar wat ben ik blij met deze vriendschap, we weten wat we aan elkaar hebben en kunnen alles tegen elkaar zeggen! Heerlijk!

190

Duitsland 2013, achter deze foto zit ook nog een heel verhaal, want ondanks mijn verschrikkelijke hoogte vrees, heb ik wel mooi een berg(je) beklommen. Dat ik zo’n beetje in paniek raakte en vriendlief voor mij en een vriendin achter mij liep omdat ik anders voor geen goud naar boven ging vergeten we maar even ;)

XOXO

8 thoughts on “#Plukhetgeluk 2; Foto’s van geluk

  1. Wat een heerlijk stukje om jouw geluksmomentjes te lezen en ik ben blij dat ik er ook toebehoor ;-) hahaha ja, we zien elkaar weinig maar als we samen zijn, maken we er ook weer een feestje van, wat we ook gaan doen :D

    Like

Praat gezellig mee!

