Singin’Sunday #13

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horen!

Mr. Probz – Nothing really matters
Ik heb 2 weken naar de titel van dit nummer gezocht! Ik had de hele tijd het deuntje in mijn hoofd, en kon er maar niet op komen hoe het ook al weer heette! Nu heb ik gewoon het zinnetje dat ik wel nog wist ingetypt op Youtube en ja hoor, daar was hij! Zo’n mooi nummer dit!

 Sam smith – I’m not the only one
Dit liedje is een beetje depri vind ik. En toch had ik hem deze week 2 dagen lang in mijn hoofd, waarom? Geen idee :P, normaal hou ik niet zo van dit soort depri nummers, maar iets in dit nummer maakt toch dat ik hem heel mooi vind, misschien omdat Sam Smith zo mooi zijn gevoelens kan laten horen in zijn muziek? geen idee, maar vandaar ook dit nummer deze week in mijn lijstje!

Hozier – Take me to church
Laatst, tijdens het leren vond ik dit nummer op YT, Heerlijk nummer vind ik dit, een beetje donker, maar kan ik wel waarderen, lekker rustig, en echt heerlijk om huiswerk mee te maken of iets anders rustigs te doen tijdens het luisteren.

Scala – Engel
Dit nummer is officieel van Rammstein, maar ik heb deze versie gezongen met mijn koor, in een ver ver verleden! Ik weet nog dat het heel lastig was om fluisterend te zingen en dat het echt heel mooi was! Deze kwam ik toevallig laatst weer tegen :)

En dan is dit de originele versie, toen ik die hoorde vond ik het helemaal mooi dat deze was gecoverd door Scala:

XOXO

4 thoughts on “Singin’Sunday #13

Praat gezellig mee!

