Singin’Sunday #12

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horen!

AronChupa – Albatraoz
Ik vind dit echt een heerlijk stamp nummer. Als ik dit nummer luister krijg ik al weer helemaal zin in de zomer, heerlijke avondje uit en de festivals. Ondanks dat het een donker nummer qua tekst is, vind ik de beat echt heel tof!

John Legend – All of me
Heeft dit echt uitleg nodig? Dit is toch gewoon een geweldig prachtig nummer, waarin hij echt het gevoel laat horen dat hij over wil brengen. Als ik dit nummer hoor kan ik dan ook niets anders dan schaamteloos mee bléren!

Payphone – Maroon 5
Eigenlijk vind ik bijna alle nummers van hun heel erg leuk, Ik vind dat ze mooi zingen, hun teksten zijn of mooi, of op een lekkere beat en eigenlijk hebben ze voor elke stemming wel wat! Als ik me k*t voel, dan zet ik lekker dit nummer mee, maar ook als ik me gewoon goed voel, vind ik dit het een heerlijk mee brul nummer :)

XOXO

4 thoughts on “Singin’Sunday #12

  1. De hele week heb ik al een nummer in mijn hoofd, maar ik weet niet hoe het nummer heet. En als ik het neurie, dan herkent iedereen het, maar niemand weet hoe het heet. :(

    Payphone van Maroon 5 vind ik ook leuk, lekker vrolijk.

    Like

    1. Aaah dat is zoo vervelend! Heb ik ook heel vaak, misschien als ik het hoor dat ik dan gelijk zeg ja!! Dat weet ik, maar meestal kan ik bij neuriën niet zo goed het goede liedje plaatsen

      Like

Praat gezellig mee!

