5; de betekenis achter je blognaam

De betekenis achter mijn blognaam is eigenlijk heel simpel, de naam zegt het al; dat je lekker met een kop thee van mijn artikelen moet kunnen genieten (hoewel ik dat liever met een pot thee zou doen).

Hoe ben je erop gekomen
Ik wilde heel graag weer een blog beginnen, maar niet op blogspot, omdat je daar een gmail account voor nodig hebt. Daarnaast was ik eerder bekend onder krabbelpoot, waar ik nog steeds heel veel waarde aan hecht, maar die was al bezet door iemand anders. Toen ben ik gaan brainstormen, wat zegt iets over Eliza, waar hou ik van en zorgt er tóch voor dat ik niet aan een onderwerp vast zit waarvan mensen verwachten dat het over 1 bepaald onderwerp zou gaan? Toen bedacht ik with a cup of tea, maar helaas die was al bezet. Meteenkopjethee vond ik niet leuk klinken dus heb ik een ‘n’ achter de a geplaatst. Ergens jammer, vooral omdat mijn eerste reactie op dit blog was of ik wel wist dat ik het fout had geschreven. JA DUS! Ik vind het ergens ook niet heel erg, want het is wel een statement (vind ik). Ik bén anders dan anderen, ik ben niet gek op mode en vind makeup niet belangrijk. Ik hoef de nieuwste games niet en zit niet te wachten op vreemde mensen die misschien wel tot vriend(in) kunnen worden gebombardeerd.

Ik ben eerder een einzelganger die het heerlijk vind om met een boek en een kop (pot) thee op de bank te hangen, ik hou vaan projecten en nieuwe dingen leren, maar hou het meestal niet lang vol. Dus daarom dat ik het niet erg vind dat het n etje er tussen zit. Het betekend dat de titel van mijn blog niet perfect is, en dat er een spelfout inzit, maar mijn leven is ook niet perfect, en ik maak een hele hoop spelfouten.

Dus deze naam, mét  an past perfect! :)

XOXO

18 thoughts on “5; de betekenis achter je blognaam

  1. Dat lijkt me ook best balen! Maar inderdaad, zo erg is het niet. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn. Ik ben zelf al regelmatig van naam veranderd, omdat ik telkens de naam weer tegen raakte. Nu heb ik eindelijk een naam gevonden die denk ik niet zo snel gaat vervelen.

    Like

    1. Dat zou best kunnen, ik kom wel meer blogs tegen die ik in het verleden zelf heb gevolgd hahaha (en ik kom er meestal dan later achter, soms rinkelt er ergens wel een belletje, maar meestal niet eigenlijk)

      Like

Praat gezellig mee!

