Luna aan het woord

knuffelmoment
Knuffelmomentje met het vrouwtje

Ik hoop dat jullie mij nog wel herkennen, zo niet dan kun je hier lezen hoe mijn vrouwtje mij heeft voorgesteld. Vandaag ben ik Luna aan het woord en laat ik jullie een kijkje in mijn luie poezen leventje zien! Ik zei tegen het vrouwtje dat ze een keer over mij moest bloggen, niet dat ik een diva ben hoor, maar hállo, moet alle roem naar haar gaan? Ik ben vet interessant!

2014-12-31 13.43.18Hier was vrouwtje een fotoshoot van mij aan het maken, kijk die mooie gekruiste pootjes, dat is toch heel fotogeniek of niet dan!? Ik ben dus klein, zwart en heb een über schattig mauwtje die ik altijd graag laat horen, vooral ’s morgens vroeg als baasje en vrouwtje weggaan, dan moet en zal ik hun een afscheidsknuffel geven! Zo ook ’s middags, dan komt vrouwtje thuis en gaat zij gelijk achter die stomme witte laptop zitten om aan school te werken. Maar dan werk ik haar tegen, want dan ga ik bijvoorbeeld op haar laptop lopen stampen zodat ze niks ziet en haar computer allemaal rare dingen gaat doen. Soms ben ik ook wel in een betere bui, dan ga ik op haar arm liggen in de hoop dat ze die niet kan bewegen, en ik lekker aandacht krijg.

2014-10-22 18.10.36Zie je haar zielige gezicht? En zie je mij boos kijken, van i don’t care, i am the boss, ik wil aandacht en wel nu! En het mooie is nog wel dat ik die (bijna) altijd krijg (evil laugh)

2012-12-02 11.19.06Deze foto is van toen de stoel weg moest. Tijger en ik wilde dat niet dus hebben we vergadert. We hadden besloten dat wij er beide op gingen liggen zodat onze lievelingsstoel niet weg zou gaan, want hij lag zo lekker! Helaas werd er niet naar ons protest geluisterd en is hij alsnog weggegaan. En tja, nu hebben we een lekker lig plekje minder!

telefoon 0208 599Maar met een lege boodschappen tas (of de tas van het vrouwtje) ben ik ook heel tevreden hoor, vind ik ook heel lekker liggen!

telefoon 0208 541Of op de badjas van het vrouwtje. Ook niet verkeerd, vooral niet als ze mij er op een hele koude avond lekker in wikkelt en mij lekker achter mijn oortjes kriebelt!

Zo! Nu heb ik jullie een stukje uit mijn leven laten zien. Ik vind het wel heel leuk om te schrijven en jullie over mijn avonturen te vertellen, dus wie weet kom ik wel vaker langs! (En als vrouwtje zegt dat ik een diva ben, niet geloven hoor, ben ik totaal niet, ik vind alleen dat ik alle aandacht moet krijgen als het mij uit komt dan hé, niet als ze opeens vrijwillig met mij willen knuffelen!)

XOXO

6 thoughts on “Luna aan het woord

Praat gezellig mee!

