4; Drie gezondste gewoontes

2015-01-08 08.36.37

Vandaag gaat het over mijn 3 gezondste gewoontes, ik hoop dat ik die heb hahahaha

1. Salade – Oké deze ‘gewoonte’ doe ik pas sinds afgelopen donderdag, maar ik hou niet zo van brood en wel van salade. Ik doe er niet zoveel in, het enige wat erin zit en calorieën bevat is eigenlijk het eitje en mijn mosterd/dille dressing uit mijn kerstpakket. Dus ik reken het als een gezonde gewoonte :)

2. Ik drink thee zonder suiker – Ik hou van thee!! En sinds ik thee zonder suiker drink is dit dus ook nog eens een gezonde gewoonte :D

3. Ik loop hard – Althans dat probeer ik. Het is niet zozeer dat ik geen motivatie heb, ik vind het namelijk heerlijk. Maar als ik 3x per week wil gaan hardlopen moet ik om 6.00 mijn bed uit, en dat lukt nog niet echt. Na school lopen is voor mij geen optie, omdat ik pas om kwart over vijf thuis ben, overladen met huiswerk – maar hier wordt hard aangewerkt, afgelopen woensdag is het mij weliswaar gelukt! Ik probeer het elke dag, zodat ik gewoon een ritme heb van vroeg opstaan en dat het dan op hardloop dagen niet extra moeilijk is om uit mijn bed te komen. Als het mij is gelukt, dan laat ik jullie dat weten, want – dan moet iemand de krant gewoon bellen!

XOXO

9 thoughts on “4; Drie gezondste gewoontes

    1. Ja, het sporten is niet het probleem, het is de tijd hahahaha. Ik ben écht geen ochtendmens, maar dat wil ik wel worden, ik ga liever wat eerder naar bed, dan dat ik me ´s ochtends een zombie voel, maar dat wil maar niet lukken helaas!

      Like

Praat gezellig mee!

