Gekocht: Salade beker

2015-01-08 08.35.59

Al een tijdlang ben ik opzoek naar een klein bakje waar mijn dressing in kan. Ik vind salade erg lekker, maar eet het nooit omdat vriendlief het écht niet lekker vind, dus wilde ik ermee gaan lunchen. Maar dressing en salade samen meenemen bij elkaar, wordt gewoon heel vies!

Na de vakantie kwam een klasgenootje op school met een heuse salade beker. Het was een soort shake beker met een vork en bakje op de deksel, IDEAAL! Waarna ik aan haar vroeg waar ze die had gekocht, kwam deze uit haar kerstpakket. Helaas!

Althans dat dacht ik, want toen ik afgelopen woensdag naar de Big Bazaar moest om kaarsen te halen (die haal ik altijd daar, of bij de action, maar de Big Bazaar zit ongeveer tegenover school, dus de keuze is makkelijk gemaakt). En daar, daar bij de lunchboxen en andere dingetjes, precies dezelfde te staan als die mijn klasgenootje heeft gekregen uit haar kerstpakket, de saladebeker!

Die moest natuurlijk mee, de beker was namelijk maar €0,99, en dat vind ik niet heel duur. Er kan veel in, en dat rode gedeelte op de dop kun je eruit halen waar de salade dressing in kan. Geweldig!

2015-01-08 08.57.06Toen ik donderdag ochtend mijn salade maakte, zag het er zo uit, ik vond het er zo tof uitzien dat ik er gewoon een foto van moest maken!

XOXO

7 thoughts on “Gekocht: Salade beker

Praat gezellig mee!

