1e kerstdag en oud en nieuw outfit!

Voordat ik de foto van mij in outfit publiceer, moet ik even waarschuwen! Vriendlief is niet zo heel goed in foto’s maken (sorry schatje)(ik hou van je!), en aangezien ik het had gevraagd terwijl hij al wat op had, heeft ook niet heel erg geholpen (ik moet echt een grotere spiegel hebben voor dit soort posts!

Normaal deel ik geen outfits, voornamelijk omdat ik nooit iets ‘speciaals’ koop, en als ik dat wel koop, dan ben ik de enige Hollander die het wél leuk vind, maar ik heb nu iets gekocht en aangetrokken waarbij ik mijn hele familie en vrienden stijl achterover heb weten te slaan, omdat het jurkje + jasje niet alleen heel leuk zijn (al zeg ik het zelf) maar de plek waar ik het vandaan heb gehaald, dat was eigenlijk nog de grootste verrassing! (oké niet lachen nu!)

2014-12-31 22.09.35Dit is dan mijn outfit! Op het jurkje zit een ritsje dat van mijn middel tot net onder de borst loopt en was €14,99 zonder de 25% korting die er nog af moest bij de kassa. Het jasje komt tot mijn taille, en een van mijn persoonlijke goede voornemens is om goedkoper en vrouwelijker door het leven te gaan, en dit jasje vond ik heel leuk ook voor op een basic shirt met een rok. Ofzo. Het jasje was €12,99. En dan nu het moment. Deze hele outfit (incl. de panty, maar die is niet belangrijk), heb ik geshopt bij De Wibra! 

Ik kom daar regelmatig om kaarsen te halen, en kijk eigenlijk ook áltijd even bij de kleding, alleen zit er eigenlijk nooit iets leuks tussen. Dit is eigenlijk de eerste keer (buiten sokken en ondergoed) dat ik ben geslaagd bij de wibra, echt, ik was trots en blij dat ik regelmatig toch nog even tussen de kleding snuffel, vooral omdat er bijna niemand inloopt, want iedereen vind dat de wibra niks leuks heeft! (again, behalve ik)

Nu was het alleen nog de schoenen. Ik had er niks leuks onder en was van plan om bij de Primark te gaan kijken. Helaas hadden die niks (voor schoenen slaag ik daar echt nooit), maar bij De Schoenenreus werd ik eerst verliefd op een mooie paar schoenen die ook voor de zomer heel leuk zouden zijn, alleen waren die óf te groot óf net te klein! Jammer. Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven toen ik hele leuke, simpele zwarte pumps met een ritsje aan de achterkant vond! Classy! En daarna dacht ik, ik heb geen ballerina’s en als ik de hele nacht op pumps (lees, het was een dag voor oud en nieuw en moesten dus ook nog uitgelopen worden) zou moeten lopen, zou ik doodgaan, en dus heb ik ook nog ballerina’s gekocht (die te groot waren, want 38 was nét te klein, serieus, ik heb echt een 38,5, waarom hebben ze die alleen voor sportschoenen, zucht!)

2015-01-02 11.11.57De pumps waren eigenlijk €27.99, maar wat ik over het hoofd had gezien was dat ze 70% korting hadden en dus maar €8,90 kostte. Kijk dat is nog eens leuk shoppen! De ballerina’s waren maar €4,99 en dus ging ik voor nog geen €14,00 naar huis met 2 paar schoenen!

Mijn vriend viel stijl achterover toen ik vertelde dat ik maar liefst 2 paar schoenen had gekocht, maar toen ik vertelde wat ik kwijt was, was hij erg verbaasd en prijsde mij met deze super aankopen! (btw, de ballerina’s heb ik gekocht op het jasje, super tof toch!)

Dus eigenlijk toch een soort (budget) shoplog! Ik was zo enthousiast over de totale kosten van deze outfit (€41,87 waar nog 25 procent korting af moet), dat ik met mezelf de afspraak heb gemaakt om vanaf nu wat vaker in winkels als Wibra en de Zeeman te gaan snuffelen, wie weet hangen er vaker dit soort juweeltjes ;)

XOXO

15 thoughts on “1e kerstdag en oud en nieuw outfit!

  1. Oh dat voelt zo goed hè, als je een goedkope outfit hebt weten te scoren. Ik heb eens een heel mooi vest gekocht bij de Zeeman. Echt een pareltje was dat, jammer genoeg ging die wel heel snel kapot.

    Like

Praat gezellig mee!

