Apfelstrudel koekjes

Elk jaar vind ik het weer heel erg leuk, kerstpakketten! Mijn kerstpakket inhoud hebben jullie al kunnen zien, maar vriendlief kreeg er ook een! We gingen weg, dus ik heb er geen foto’s van gemaakt, maar er zaten koekjes in waar ik heel nieuwsgierig naar was en dus met jullie wilde delen!

2014-12-31 15.15.27Dit is de verpakking! Ik ben daarna uiteraard op google wezen zoeken, maar daar kwam niks uit. Daarna ben ik eens gaan kijken op de verpakking, en zag dat ze in Hilversum worden gemaakt door de Bickery Food group! Ik heb het merk ‘le Chalet’ nog steeds niet kunnen vinden, maar ze worden gemaakt en verkocht door Bickery. Weer wat geleerd!

2014-12-31 15.15.53Zo zien de koekjes eruit! Ze zien er erg lekker en bros uit, alsof ze aan de buitenkant erg hard zijn, en in de binnenkant zacht. Toen ik ging proeven deed het me denken aan van die appelkoeken, maar dan bros. Aan de binnenkant zit een heel dun kaneel laagje, wat ik erg lekker vond!

Ik heb er dan ook heerlijk van genoten. Ze zien er al heel lekker uit, en zijn ook echt heel lekker! Ik heb geen idee waar je ze kunt kopen, aangezien ik het merk ook niet kan vinden, dus ik denk dat ze speciaal zijn gemaakt voor kerstpakketten, ofzo.

XOXO

6 thoughts on “Apfelstrudel koekjes

  1. Zien er lekker uit! Haha strudel. Dat woord kwam in een film. Iemand was gehypnotiseerd en wanneer iemand strudel zei, deed ‘ie een paard na. Volgens mij was dat Duce.. op nickeledeon haha.

    Like

Praat gezellig mee!

