Boeken 2014

Ik ben een boekenworm, maar geef mezelf niet zoveel tijd om te lezen, eerder te weinig tijd! Daarom ben ik dit jaar begonnen met een ‘reading challenge’ van Goodreads, waarbij ik kan bijhouden welke boeken ik heb gelezen dit jaar en hoeveel ik er nog moet. In 2015 wil ik er 30 gaan lezen, maar in 2014 stond hij op 25, en deze heb ik (op het nippertje) GEHAALD!

De boeken die ik heb gelezen:

  1. Blue Moon (Immortals #2) – Alyson Noël
  2. Shadowland (Immortals #3) – Alyson Noël
  3. Dark Flame (Immortals #4) – Alyson Noël
  4. Night Star (Immortals #5) – Alyson Noël
  5. Aan niemand vertellen – Simone van der Vlugt
  6. De Reünie – Simone van der Vlugt
  7. Blauw Water – Simone van der Vlugt
  8. Miss Communicatie – Astrid Harrwijn
  9.  Miss Match – Astrid Harrewijn
  10. In zeven sloten – Astrid Harrewijn
  11. Tegenlicht – Esther Verhoef
  12. Ja kun je krijgen – Astrid Harrewijn
  13. De Kraamhulp – Esther Verhoef
  14. Hoe overleeft Rosa in New York? – Francine Oomen (hoe overleef ik ging door!!!)
  15. De boekendief – Markus Zusak
  16. Rode sneeuw in december – Simone van der Vlugt
  17. De perfecte partner – Esther Verhoef
  18. Alles te verliezen – Esther Verhoef
  19. Is uw man al af? – Esther Verhoef
  20. Deja vú – Esther Verhoef
  21. Shopaholic! – Sophie Kinsella
  22. Shopaholic! in alle staten – Sophie Kinsella
  23. Shopaholic! zegt ja – Sophie Kinsella
  24. Shopaholic! en baby – Sophie Kinsella
  25. Mini Shopaholic! – Sophie Kinsella

Ik ben nog bezig in de laatste, shopaholic! naar de sterren, ik heb een boek gemist uit de reeks, en dat is Shopalicious, misschien dat ik deze ook nog ga lezen, maar ik denk dat ik na de laatste weer even terug de thrillers inga, genoeg drama gehad afgelopen maanden :)

Zoals je ziet voornamelijk Chick flicks en thrillers, ik wil mijn boeken interesse graag uitbreiden dit jaar, dus heb je tips? Geef ze vooral!

XOXO

11 thoughts on “Boeken 2014

  1. Mooi aantal hoor! De meeste van je thrillers heb ik ook gelezen, net als De Boekendief, wat een goed boek he? Ik lees zelf vooral thrillers, oorlogsboeken, literatuur (zo algemeen als wat…) en historische boeken. Als je de Boekendief leuk vond, dan zou ik zeker ook De Bibliothecaresse van Auschwitz gaan lezen! Heel ontroerend!

    Like

  2. Zo je hebt aardig wat weggelezen!
    Met periode lees ik ze achter elkaar weg, met periode lees ik helemaal niks, ik red daardoor de 25, laat staan 30 never nooit :p
    Nu lees ik het weerzien van Nicci Gerard, tot zover lijkt het een interessant boek (en leuk voor kleine 5 euro bij de kruidvat weggekaapt :p).
    Ik hou ook van thrillers,
    Patricia Cornwell vind ik vaak wel leuk en ook Dean Koonz (alleen de verhalen die nog enigszins realistisch zijn), John Grisham en David Baldacci gaan ook altijd lekker. John Grisham moet ik wel echt ik de lees modus zitten, daar moet je nog wel eens door het begin een weg banen….maar als je er in zit; top verhalen!
    Verder lees ik graag waargebeurd en bewogen vrouwenlevens.
    De enige chicklits die ik lees is als ik op vakantie ga op de camping; boeken van jill mansell=zeker een aanrader denk ik voor chicklit lezers :p
    Succes iig met het lezen van de 30 boeken ;-)

    Like

Praat gezellig mee!

