Singin’Sunday #11

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers zien!

Kiesza – Hideaway
Ik heb lekker gefeest afgelopen 31 dec/1 januari, en dit nummer werd heeel veeel gedraaid! Ik vind het een heerlijk nummer om op te dansen, en wist je dat dit hét meest gedraaide nummer is van 2014!?

Meghan Trainor – All about that bass
Voor de meiden ‘met een maatje meer’ een heerlijk swingend nummer dat het juist goed is dat je wat meer weegt, want wie kan nou meer ‘shaken’ dan een dame met wat meer rondingen :)

Have a nice Week!
XOXO

4 thoughts on “Singin’Sunday #11

Praat gezellig mee!

