3; Favoriete Quote met uitleg erbij

Week 3 out of 30! Afgelopen weekend heb ik het niet geplaatst i.v.m. de drukte rondom kerst, maar we gaan er gewoon weer tegenaan! Wil jij ook meedoen met de 30 questions challenge? Dan kun je me een mailtje sturen, ik heb alle vragen in een bestandje staan! (Het zijn vragen die ik van internet heb geplukt, dus NIET door mij gemaakt, maar dan hoef je niet te zoeken ;)). 

2014-12-09 23.34.32
Love the life you live, and live the life eyou love

Deze quote heb ik, toen ik net uit mijn kleine depressie kwam, zelf bedacht, althans dat dacht ik, want hij kwam zo “poef” mijn hoofd binnen. Ik vond hem zo positief en zo waar, dat ik deze toen gebruikte als mijn life quote.

Een paar jaar heb ik serieus gedacht dat ik deze quote helemaal zelf had bedacht, en was er trots op dat mijn hoofd tot zo iets moois in staat was. Toen was er een vriendin die precies die quote op FaceBook had gezet, en ik had het aan niemand verteld. Toen ben ik eens gaan googlen, en waarschijnlijk heb ik hem dus een keer ergens gelezen, want hij bestond gewoon!

Ergens vind ik het wel jammer dat ik hem niet ‘zelf heb verzonnen’, maar nog steeds is het mijn life quote.

Voor mij betekend het ook dat je gewoon moet genieten van je leven, ondanks alle bomen op de weg. Zonder regen is er ook geen zonneschijn, en dat je eigenlijk altijd alleen de dingen moet doen die je leuk vind! Of je dat nou uit je werk haalt, of uit die malle hobby, het maakt niet uit, zolang je maar de dingen doet die je leuk vind, en niet altijd zorgen maken over de dingen die je niet hebt.

En deze quote, was toen mijn anker, waarmee ik zelf uit mijn mini depressie/whatever het was ben geklommen. Samen met vriendlief, hij kwam precies op het goede moment uit mijn leven :)

XOXO

2 thoughts on “3; Favoriete Quote met uitleg erbij

Praat gezellig mee!

