Liebster Award!

Yay! Door Samantha – ZoSammieenzo, ben ik getagt voor de liebster award! Eigenlijk was het de bedoeling dat hij eerder online zou komen, maar ik had het een beetje te druk. Dus aangezien het nieuwe jaar voor de deur staat, dacht ik, ik sluit hem af met deze geweldige award! Dankjewel Sammie!

liebsteraward

Wat zijn de spelregels?
1. Beantwoordt de 11 vragen van degene die jou genomineerd heeft.
2. Zet 11 feiten over jezelf op een rijtje.
3. Nomineer zelf ook 11 andere beginnende bloggers met minder dan 200 volgers. (ik heb even gekeken naar bloglovin)
4. Bedenk zelf 11 vragen die je aan de genomineerden wilt stellen.
5. Informeer alle 11 erover dat ze genomineerd zijn.
6. Plaats de badge van de Award bij je artikel.

  1. Wat vind je van Valentijnsdag?
    Ik vind het een beetje over gewaardeerd
  2. Wat doe je het liefst als je een uurtje tijd over hebt?
    Lezen, bloggen, serie kijken… Eigenlijk lui zijn
  3. Wat draag je het liefst?
    Super lekkere chille joggingoutfit, maar als ik dan voor ‘normale’ kleding moet gaan, dan kies ik voor een vrouwelijke jurk met pumps ofzo..
  4. Hoe zien je sokken er op dit moment uit? (lol)
    Wit met blauwe stippen (ik vergeet steeds dat ik bij primark moet zijn voor coole sokken..)
  5. Wat is je favo avond maaltijd?
    Poeh, uhm,.. Spinazie al á creme met krieltjes en kip hmm (alleen als mijn vriend het maakt, ik bak er niks van)
  6. Chips of nootjes?
    Chips, met daarnaast een bakje nootjes ;)
  7. Omschrijf jezelf in 5 woorden
    Gek, (te) spontaan, onzeker, lief, boekenworm
  8. Ben je het al zat?
    JA!
  9. Wat is je favo seizoen?
    Lente/zomer
  10. Wat is het laatste boek wat je hebt gelezen?
    Shopaholic! Naar de sterren (over de helft nu)(hiervoor, mini shopaholic)
  11. Ben je blij dat dit de laatste vraag is?
    JAAA

Damn, nu nog 11 feiten, vlak nadat ik er al 20 heb gedeeld :O, dat vind ik een beetje té lastig, dus kun je deze hier teruglezen ;)

Ik heb via bloglovin’ gekeken wie er onder de 200 volgers zit, dit was alleen al 2 weken geleden, en ik hoop dus dat ze er nog steeds onder zitten en heb er 9 kunnen vinden..

Emma, Rosa & Maaike (jullie moeten even vechten denk ik :P) * SimoneBlogt * Mijn Kladblog * Nathalie * A girls’ Journal * Zina * Ilse ten Have * Maaike’s Blog * Wiebie74

Ik zou het heel leuk vinden als jullie hem willen doen, zo niet, dan helaas pindakaas!

En dan hier jullie 11 vragen:

  1. Heb je huisdieren? (zo ja welke)
  2. Wat voor werk/school doe je?
  3. Van wat voor soort muziek of artiest(en) hou je?
  4. Wat is ónmisbaar in jou handtas?
  5. Zonder welk kledingstuk ga je dood?
  6. Wat voor soort camera gebruik je?
  7. Favoriete merk? (maakt niet uit voor wat)
  8. Waar heb je een verschrikkelijke hekel aan?
  9. Goede voornemens voor 2015? (zo ja welke)
  10. Wat is jou Guilty Pleasure?
  11. Heb jij een lijfspreuk/quote waar je jezelf echt in kan vinden? (leg uit?)

Ik hoop dat jullie genoten hebben! Morgen komen mijn persoonlijke wensen/doelen uit die ik voor 2015 heb bedacht! Ik wens iedereen een heel fijn uiteinde, zorg ervoor dat je al je tien vingers behoud, en ik zal mijn outfit binnenkort showen, voornamelijk omdat deze gewoon té goedkoop was om waar te zijn

TOT VOLGEND JAAR!!
(sorry, heel cliché en fout..)

XOXO

13 thoughts on “Liebster Award!

  1. Wat heb je de tag leuk ingevuld.. Leuk dat ik getagt ben:) maar ik Ben ook al door iemand anders geragd voor deze tag dus moet even kijken welke vragen ik ga doen:) een hele fijne jaarwisseling liefs Nathalie

    Like

  2. Leuk om te lezen! En ja, moet toch echt eens naar de Primark voor leuke sokken, die van mij zijn ook vrij standaard, vaak effen…
    Leuk dat je me hebt getagd! Ik zal hem in het nieuwe jaar gaan invullen hoor!

    Like

  3. Aaaah, cliché en fout is juist goed! :-D Gefeliciteerd met je nominatie! Je hebt ‘m leuk ingevuld! Leuke nieuwe vragen heb je ook bedacht! En ik zie dat ik die mag gaan beantwoorden! Heel erg tof. Dank je wel!

    Voor vanavond wens ik jou een hele goede jaarwisseling en voor 2015 het allermooiste! Dat er maar een heleboel van je wensen uit mogen komen. X

    Like

Praat gezellig mee!

