Kerstpakket!

2014-12-21 00.10.40Afgelopen zaterdag mocht ik mijn eerste Center Parcs kerstpakket ophalen! Ik hou van dat soort dingen en vind het altijd leuk als ik van mijn werk een mooi pakketje mocht ontvangen. Heel veel collega’s vonden het niet heel bijzonder wat er in zat, maar ik vond het al heel leuk dat we er een mochten ontvangen!

2014-12-21 00.07.34

Dit was de doos, er stonden allemaal leuke teksten op als the joy of living, the joy of giving, wat ik heel leuk vond. Zodra ik thuis was (ik was op de fiets, met een hele grote tas en veel tegenwind) kon ik niet langer wachten en scheurde het open. Mijn kleine vriendin vond het allemaal heel leuk, maar de doos was toch wel het allerleukst en die hebben we nu gedoopt als mandje voor haar met een warme plaid erin. Vindt ze heerlijk!

2014-12-21 00.09.57En dit zat erin! Dat grote geval onderin is een pasta- en salade schaal waar pasta lepels in verwerkt zitten! Heel leuk voor onze uitzet :). Er zaten olijven in, pasta en allerlei lekkere dressings, augurken op zuur en een of ander gedroogd stokbrood met een soort olijfolie. Ik vind het heel leuk bedacht, het enige minpuntje is dat er geen chocolade in zit (ach ja, je kan niet alles hebben :P)

2014-12-21 01.13.18Dit is mijn nieuwe petekind, meneer Elmo! Hij is van een vriendinnetje van mij, en ik was op slag verliefd. Vriendinnetje vond dat helemaal niet erg, want als zij op vakantie gaat, pas ik met alle liefde op. (is hij niet super schattig!?)

Yay! Ik heb vakantie!! Ik ben gisteren naar mijn opa en oma geweest, waar ik een ov trauma aan heb overgehouden en vanmiddag ga ik met een vriendinnetje naar de stad om kerstinkopen te doen! Ook heb ik heel hard nieuwe make up nodig en misschien een nieuwe jurk, waarna we gezellig bij haar een filmpje gaan kijken, ik zeg goed begin van de vakantie!

XOXO

10 thoughts on “Kerstpakket!

Praat gezellig mee!

