Het getal 3

Ik ben (weer) getagged door Sammie, maar ook door Saskia voor de ‘top 3 tag’! Ik kende hem nog niet, maar hij ziet er in elk geval heel leuk uit! 

De regels:
– Link naar deze blogpost
– Gebruik als illustratie een foto/plaatje met het getal 3
– Nomineer 12 bloggers, en laat ze weten dat je ze genomineerd hebt

Als eerste dan mijn favoriete foto(‘s), ik heb voor onze 3 katten gekozen (eigenlijk 2, de oudste is van mijn schoonouders)

collage poezen

2 van deze katten kennen jullie al natuurlijk, de derde heet Goedoe, is een kletskous en een oude chagrijn, maar wel heel lief! Alleen als Tijger en Goedoe samen in 1 kamer zijn dan wordt het ruzie. Met Luna ook trouwens. Ze mogen elkaar niet zo..

– Welke 3 dingen zijn voor jou onmisbaar bij het bloggen:
Mijn laptop, muziek, en inspiratie. Als ik geen inspiratie heb dan ga ik net zolang zoeken/nadenken tot ik het wel heb, of ik laat het, een ‘nep’ artikel wil ik namelijk niet.

– Welke 3 dingen mogen op een blog niet ontbreken:
Pff. Die vind ik moeilijk, vooral omdat ik zelf ook nog redelijk nieuw ben, maar we gaan hem proberen!
1. Een about me pagina, ik vind het altijd leuk om te lezen over de persoon die alles schrijft
2. Een mooie lay out, op de een of andere manier blijf ik sneller hangen als de lay out mij aanspreekt.
3. Een rustig lettertype, ik heb een keer een blog ontdekt die een oranje lay out had, met licht gele lettertype, heel leuk, maar ik moest mijn ogen fijn knijpen om het te lezen, waar zat het kruisje ookalweer?

– Over welke 3 onderwerpen schrijf je het liefste:
Ik schrijf het liefst persoonlijke dingen, maar ook schrijf ik met liefde elke zondag mijn Singin’Sunday stukjes (dus over muziek) maar ik vind het ook fijn om te schrijven over dingen die andere mensen niet altijd weten, of snappen, zoals mijn stukje over Dyscalculie!

– Wat zijn de 3 populairste posts op je blog:
Mijn stukje over Dyscalculie, gevolgd door het stukje dat ik schreef over pesten, naar aanleiding van mijn betoog, en op nummer 3 staat een stukje over afleiding zoeken voor mijn zoveelste poging om te stoppen met roken (nee, dit is weer niet gelukt)

– Welke 3 dingen wil je uitstralen/bereiken met je blog:
Ik heb geen idee! Ik wil voornamelijk beter leren schrijven, omdat ik spreek- en schrijftaal nog wel eens door de war wil halen. Voor een blog als de mijne lijkt het mij ook heel leuk om 50 followers te hebben op Bloglovin’ (ik hou van nieuwe reacties en mensen die het leuk vinden om mee te lezen! En eigenlijk lijkt het mij heel leuk om af en toe een blogger te ontmoeten (maar dat is meer persoonlijk, heeft niet veel met de site te maken denk ik..

– Via welke social media ben je te volgen:
Je kan mij volgen via Twitter en Bloglovin’, facebook heb ik (nog) niet voor mijn site, en instagram heb ik wel, maar ik gebruik het bijna niet.

– 3 voor of nadelen van het blogggen:
Ik denk dat als je voor de nadelen kiest, je heel snel moet stoppen met bloggen!
1. Hoeveel meer inspiratie ik krijg van het schrijven, ik kan opeens een hele post wijden aan een blaadje dat naar beneden dwarrelt, en ook zie ik al een blogpost voor me als ik iets eigenaardigs/grappigs/onnozels zie gebeuren (meestal ben ik de hoofdrol)
2. Er ging een wereld voor mij open, vooral nadat ik na een paar dagen al zeker 2 vaste volgers had en die zijn nog steeds blijven hangen! En nog steeds krijg ik bijna elke dag een nieuwe volger of nieuwe bezoeker erbij die een reactie achterlaat! Heel erg leuk :)
3. De reacties. Elke keer weer een feest om een nieuwe reactie van iemand te mogen lezen :)

– Welke 3 lezers laten de meeste reacties achter:
Dat zijn Sammie, Wiebie en Saskia! Thnx! :) (Sammie en Saskia staan boven in al gelinkt)(sorry ben een beetje lui :P)

– Wat zijn jou 3 favoriete bloggers:
Ik heb geen 3 favoriete bloggers, ik vind elk blog dat ik lees heel erg leuk, anders lees ik ze niet ;)

– Over welke 3 onderwerpen lees je het liefst op andere blogs:
Ik vind persoonlijke blogs heel erg leuk om te lezen, ook omdat ik een persoonlijke blogger ben, en kan er heel veel van leren. Ook vind ik het leuk om over fashion te lezen en hoe andere vrouwen hun kleding combineren. En als laatste vind ik het heel leuk om tips & Trucs te lezen, van allerlei soorten dingen, meestal zitten daar hele waardevolle dingen tussen waar ik nooit aan zou denken ;)

– Welke 3 blogtips heb jij voor andere bloggers:
Jaa, die wil je zeker wel weten, aangezien ik een échte expert ben (ahum)
1. Blijf dicht bij jezelf, je kan wel schrijven over paardenraces, maar als je het zelf ook niet leuk vind, dan zullen je blogs ook niet heel erg leuk worden
2. Schrijf wat jij leuk/fijn vind om over te schrijven. Toen ik zelf over Dyscalculie schreef, durfde ik hem niet online te zetten, maar ik kreeg er juist hele fijne reacties op, en deze werd ook het meest gelezen!
3. Verwacht in het begin niet teveel. Ik ken mensen die zijn begonnen met bloggen omdat ze beroemd wilden worden of geld wilden verdienen met hun blog. Ik zal eerlijk zeggen dat als dit gaat gebeuren ik geen nee zal zeggen, maar ik doe het voornamelijk omdat ik het leuk vind om te bloggen en het contact met andere bloggers heel leuk vind (dus, wie wil daten :P), al heb ik (nog) geen persoonlijk contact met iemand.

En dan, nu moet ik 12 (!) bloggers gaan taggen:
Wiebie * Dina * Nathalie * Maaike * (en eigenlijk heb ik niet meer tag materiaal…)

8 thoughts on “Het getal 3

  1. Leuk ingevuld!
    Ik zie de tags staan en denk hey leuk; nog een Maaike, met op de link klikken kwam er een voor mij wel heel bekende blog te voorschijn :’-D
    Leuk, thx! Ik ga er voor zitten! ;-)

    Like

Praat gezellig mee!

