Singin’Sunday #10

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers zien!

Het is dé week van kerst, van gezelligheid en van lekker eten. Daar horen nog steeds kerst nummers bij, dus nog een rondje met mijn all time favorite kerst liedjes! (word je al gek?)

White Christmas – Frank Sinatra
 helaas dit jaar geen witte kerst voor ons, misschien een stormachtige?

Jingle bell rock – Glee. 
Ik vind Glee een hele leuke serie, en heb door deze serie veel nieuwe liedjes leren kennen, deze versie van Jingle bell Rock vind ik echt heel leuk, en echt heel vrolijk!

O holy night – Celine Dion
Ik weet niet van wie deze origineel is, maar dit vind ik een prachtige versie, ze ‘verteld’ het verhaal echt heel mooi!

Merry Christmas singin’!
XOXO

4 thoughts on “Singin’Sunday #10

Praat gezellig mee!

