Wat te doen op een avondje alleen

Gisteravond was ik een avondje alleen thuis. Vriendlief had een kerstborrel op zijn werk en ging daarna nog een biertje drinken met een collega in een kroeg of bij hem thuis. Ik had dus lekker een avondje alleen! Wat ik bijna altijd doe als ik alleen thuis ben lees je dus hier!

1. Een lekker gezichtsmasker
Ik ga altijd even langs de etos, of de op = op voordeelshop om een lekker gezichtsmaskertje te halen, en bij een avondje alleen doe ik die dan ook lekker op. een kwartier lang lekker onderuit op de bank of op bed en heerlijk genieten van het maskertje dat je huid erna lekker zacht wordt. Heerlijk!

2. Boekje lezen
Als vriendlief thuis is, en hij is aan het gamen kan ik mij nooit goed concentreren. Maar als hij een avondje weg is, en ik lekker een muziekje op kan zetten (SkyRadio) dan steek ik lekker de kaarsjes aan, potje thee erbij en lekker lezen. Meestal is de avond dan zo voorbij!

3. Favoriete films/serie marathon
Er zijn vast genoeg series of films die je lover niet wil zien, maar die jij heerlijk vind! Verzamel de films/series bij elkaar en maak er een lekkere marathon bij. Bakje popcorn/kaaspank/toastjes whatever erbij. Hmm

4. Jezelf verwennen!
Ik heb geen bad, maar als ik die had zou ik die lekker vol laten lopen en er een lekkere bruisbal/badzout bij doen, om hier (met kaarsjes) lekker een boek in te lezen, relax to the max! Ook kan het zijn om jezelf een nieuwe make up look aan te leren, je nagels te lakken, maskertje erbij…

5. Bloggen!
Op een avondje alleen kan ik mij beter focussen en vind ik het heerlijk om een paar blogs vooruit te schrijven en nieuwe blogs te ontdekken! Gisteravond heb ik dat niet gedaan, maar op andere avondjes vind ik dat ook heel erg lekker.

6. Zingen/youtube filmpjes bekijken
Als ik alleen thuis ben, vind ik het ook heerlijk om te zingen en mezelf te verbeteren. Echt goed zal ik nooit worden, maar van zingen word ik gewoon vrolijk. Ook kijk ik wel eens naar youtube tutorials voor nieuwe haarstylen, of om te leren haken, maar ook lijkt het me leuk om jullie een keer mee te nemen in een video, en wil een keer vloggen. Hier kijk ik dan ook wel eens naar, om te kijken hoe andere mensen het doen!

Dit waren mijn tips omtrent een avondje voor jezelf, heb je zelf nog tips of doe jij totaal wat anders? Laat het mij dan vooral weten, ik ben altijd opzoek naar leuke nieuwe dingen om te doen!

XOXO

9 thoughts on “Wat te doen op een avondje alleen

Praat gezellig mee!

