Dat ene hoofdstuk

Afgelopen zondag rond half 6 zat ik in de bus vanaf mijn werk naar huis. Ik zat lekker in de bus te lezen en toen kwam ik aan op mijn halte.

Ik vond het hoofdstuk zo spannend (het was een soort ontknoping) dat ik in de bushalte ben gaan zitten lezen (het was heel erg koud) om dat hoofdstuk uit te lezen.

Natuurlijk was ik net met dat hoofdstuk begonnen en was ik net op het spannendste stuk. Ik liep de bus dan ook uit met de gedachte dat ik alleen deze bladzijde zou aflezen en dan mijn fiets zou pakken om naar huis te fietsen. Maar die ene bladzijde werd er nog een, en die werd er nog een. En voor ik het wist was ik klaar en bij het volgende hoofdstuk!

Toen moest ik mijzelf toch wel echt losrukken en naar huis fietsen, de blikken die mijn kant op kwamen waren dan ook onbeschrijfelijk, iets met huh, je zit hier alleen om te lezen?

Eenmaal thuisgekomen (5 minuten later) ben ik verder gaan lezen en toen had ik het boek opeens uit. Dus eigenlijk had ik best eerst op de fiets kunnen springen om dan thuis verder te lezen.

Hoezo lees verslaafd?!
XOXO

4 thoughts on “Dat ene hoofdstuk

  1. oh, dat heb ik nooit gedaan, ga toch liever in de warmte zitten dan maar ik ken wel het gevoel van niet kunnen stoppen met lezen omdat je helemaal in het verhaal zit, dat heb ik regelmatig op de wc, voor ik het weet is het een half uur later en vraagt m’n vriend zich af of ik mezelf heb doorgespoeld :) ik heb je weer getagd ;) word je al moe van me hahaha

    Like

  2. Oh een boek pakken en lekker mijzelf in de bank nestelen. Ik krijg er meteen weer zin in. Ik heb nog nooit in een bushokje zitten lezen, maar ’s avonds in bed kan het wel eens moeilijk zijn om een boek weg te leggen en gewoon te gaan slapen.

    Like

Praat gezellig mee!

