Singin’Sunday #9

Singin’Sunday staat voor mijn liefde voor muziek, waarbij ik jullie laat zien wat mijn favorieten (meezing)nummers zijn! 

Band Aid – Do they know it’s christmas time

Heerlijk en mooi en waar nummer! Het nummer klinkt heel vrolijk, maar is eigenlijk heel serieus als je goed luistert naar de tekst. En laat dat nou net zijn wat ik echt heel erg mooi vind aan dit nummer!

Faith Hill – Where are you christmas

Dit liedje ken ik van ‘The Grinch’ een kerstfilm over een groen monster die kerst voor een stadje weet te verwoesten en daar heel het dorpje pijn mee doet, maar ook een klein meisje ‘Cindy Lou Who’ die dit liedje in de film dan ook zingt. Met zoooooooon mooi stemmetje!

Zet de speakers weer lekker hard en vergeet de ramen en deuren niet te sluiten!

XOXO

5 thoughts on “Singin’Sunday #9

Praat gezellig mee!

