1; 20 (interessante) feitjes over jezelf

Het leek mij leuk, aangezien ik nu al een paar weken blog, om jullie mij wat beter te leren kennen. Ik ben een persoonlijke blogger, dus is het des te leuker om ‘het meisje achter de schermen’ beter te leren kennen. Dacht ik. Dit ga ik doen door elke week een vraag te beantwoorden voor de komende 30 weken. Ik hoop dat het net zo leuk is om te lezen als dat het schrijven gaat zijn!

2013-04-12 09.19.36

20.. 20! feitjes over jezelf? Ik schrok lichtelijk toen ik dit zag. Ik bedoel bedenk maar even 20 feiten over jezelf! Nouja, ik ga het in ieder geval proberen :)

1. Een boekenworm
Misschien had je dit al door, maar ik verslind heel veel boeken. Ik lees in de bus naar en van school, ik lees als ik langer dan een kwartier in de trein zit en ik lees ’s avonds voor het slapengaan zodat ik waardevolle slaapuren mis. Ja ik hou van lezen
2. ik ben bang in het donker
Beetje raar, aangezien ik 22 ben, maar als ik thuis ben vind ik het niet zo heel erg. Als ik buiten fiets of loop, dan is het een ander verhaal. Bij elk piepje of kraakje kijk ik angstig om me heen, en stap of trap een tikje harder…
3. Ik heb een ernstige vorm van hoogtevrees
Serieus. Je zal mij niet zonder te bibberen op een trapje zien, of zelfs maar op een krukje. Nee als het niet hoeft zoek ik het gevaar ook zeker niet op
4. Ik ben verslaafd aan thee
Eigenlijk best logisch met een blognaam als withancupoftea. Wat eigenlijk betekend dat je bij het lezen van dit blog vooral een kopje (of pot) thee bij de hand moet hebben (koffie mag ook). Zelf drink ik 2,3 heel soms 4 potten thee leeg op een dag. Gewoon omdat het lekker is, en warm!
5. Mijn eerste liefde
Is gelijk ook mijn huidige liefde. Ik ben eerder verliefd geweest, maar dat was een crush (ja die zijn echt anders). Mijn vriend begrijpt me, houdt van me en weet wanneer ik wat nodig heb (maarja dat mag ook wel na die en un halluf jaar :P)


6. Ik pieker veel – als er ook maar iets is om mij zorgen om te maken, dan doe ik dat. Dan lig ik hele nachten wakker, mij zorgen maken om van alles en nog wat (groot of klein). Het lijkt wel een hobby. (maar dat is het niet)(eerder een last)
7. Ik ben géén keukenprinses
 voor mijn nasi goreng staan ze in de rij, maar zodra ik simpel groente, aardappels en vlees maak, dan deinst iedereen altijd weg. (iets met overzicht verliezen en dingen die niet of té gaar zijn)


8. Ik ben een verschrikkelijke huisvrouw
Boodschappen doen vind ik heerlijk. Maar zodra iemand ook maar over stoffen begint ren ik snel de andere kant op..

9. Ik ben wispelturig
Ik heb eigenlijk nog nooit iets langer volgehouden dan een half jaar. (behalve mijn relatie en mijn opleidingen)
10. Mijn katten zijn mijn kindjes
Wat rare blikken geeft van vriendlief als ik het heb over ‘onze kindjes’. Ik hou van ze, ik verzorg ze, en ik knuffel met ze. Bijna je kind toch?

11. Ik hou van kleding kopen
Het is dat het niet mag van vriendlief en dat mijn bankrekening het niet toelaat, anders zou ik élke dag wel een nieuwe outfit of paar schoenen kopen. <3
12. Tijdens het WK/EK voetbal ben ik fanatiek voetbalkijker..
Maar de rest van de 2 jaar kan het mij bar weinig schelen wie er vandoor gaat met de landstitel. Vriendlief is helaas een stuk fanatieker..
13. Ik ben een jurkjes vrouw
er is zelfs een tijd geweest dat ik helemaal geen spijkerbroeken bezat, maar alleen jurken en rokken. Ik voel me veel vrouwelijker in een jurk, of in een rok met een mooi blouse, dan met een t-shirt en een broek
14. Ik deed vroeger wel eens alsof ik in een video clip speelde
vooral met dramatische en zielige nummers; dan zat ik in de auto, of gewoon in mijn kamer, en keek ik heel dramatisch en maakte dramatische bewegingen en dansjes ;-) Herkenbaar?  IK HOOP HET WEL!

15. Ik lust geen kaas
Gesmolten wel, dan ben ik er dol op. Smeerkaas op een stokbroodje vind ik nog wel te doen, maar kom je met een ‘broodje kaas’ aan, dan haal ik mijn neus op.

16. Ik hou van Pretty Little Liars
En dus pink ik een traantje weg bij elke season finale. Het is de enige serie die ik echt per week trouw volg. Sinds een jaar of twee. Ik heb de eerste 3 seizoenen zelfs in 2 weekenden gepropt omdat het zo spannend was!

17. Ik ben 1.64
En dus toen ik bij de Albert Heijn werkte werd ik altijd smurf genoemd.. (blauw pakje, klein meisje). Mijn vriend is 1.93 en in het begin heeft hij ooit eens gevraagd of ik ons verschil in lengte niet erg vond. Nee antwoordde ik verbaasd, ik had er eigenlijk nooit over nagedacht, ook al lijk ik op een kabouter vergeleken met hem ;-)

18. Al mijn spullen hebben zich minimaal 1x voor mij verstopt
Om ze vervolgens als een hysterische hyena te gaan zoeken, boos op mijzelf te worden, te vragen aan mijn vriend of hij mij wil helpen. En ja hoor, hij verplaatst één dingetje en heeft het in zijn hand. Maar… Daar heb ik nét gekeken! (hij noemt mij nu liefkozend zoekgek) (sjucht)

19. Mijn lievelingskleur is Roze
Van zacht tot zuurstokroze, als het roze is, heeft het standaard al een pluspunt!

20. Ik ben dolgelukkig
Op dit moment is ons leven (nog) niet perfect, dat wordt het pas als wij een eigen huisje hebben, maar op dit moment ben ik ook heel gelukkig met mijn vriend, met ‘onze kindjes’ met mijn opleiding en met mijn leven!

XOXO

8 thoughts on “1; 20 (interessante) feitjes over jezelf

  1. Leuke lijst zo, wat tof dat je zo gelukkig bent!
    En nr 14; whahaha, tuurlijk ben je niet de enige! Ik denk zelfs dat weinigen dat niet doen!
    Ik doe het tegenwoordig met enig regelmaat op m’n werk bij clienten als er een leuk nummer op radio of tv is, liggen ze helemaal in een deuk en dat vind ik weer geestig :p

    Like

Praat gezellig mee!

