Kerst 2014

Kerst is voor mij voornamelijk van vroeger uit heel speciaal. Vanaf een paar jaar geleden na een ‘groot’ drama tussen de moeder van mijn vriend en mijn moeder vieren we het niet heel erg meer. Dit jaar komt daar verandering in, en heb ik voor het eerst in 3 jaar echt weer zin in kerst!

2014-12-10 21.00.37
Onze kerstboom!

Op kerstavond zijn we lekker thuis met de ouders van vriendlief. Waarschijnlijk gaan we lekker gourmetten en kleine cadeautjes uitwisselen. Voor de rest misschien leuke (kerst)films kijken en lekker met zijn tweeën en vieren genieten van de vrije dag!

Eerste kerstdag zijn we bij mijn opa en oma! We gaan samen met mijn moeder, op en oma en mijn oudoom (broer van mijn oma) lekker uitgebreid eten (ik hou van haar kerstdiners) en genieten van de feestdag. Mijn opa en oma doen niet echt meer aan cadeautjes, maar ik vind dit onzin en neem voor iedereen een kleinigheidje mee! Niet omdat het moet, maar omdat ik het leuk vind om cadeautjes te geven (en krijgen natuurlijk, maar dat is wat anders)

Vervolgens gaan vriendlief en ik (hopelijk) met mijn oudoom mee richting Ermelo om daar in de avond gezellig met mijn nicht en broer te zijn en daar te slapen om 2e kerstdag te vieren!

Tweede kerstdag zijn we dus bij mijn nicht en broer (broer is niet DNA, maar gevoelsmatig wel), we gaan waarschijnlijk gewoon lekker een gezellige dag met zijn vieren beleven en lekker eten. Vorig jaar was het echt heel gezellig om met hun kerst te vieren en zijn we daar de beide dagen geweest. Dit jaar zijn we daar een dag, maar misschien blijven we ook nog wel een deel van het weekend, we zien ze niet zo vaak. En weer, nemen vriendlief en ik voor beide een leuk cadeautje mee. Gewoon, omdat ik cadeautjes geven leuk vind!

Heb jij al plannen?
XOXO

11 thoughts on “Kerst 2014

Praat gezellig mee!

