Chickflicks die je gezien móet hebben!

Het is winter, Sinterklaas is net weggegaan, en de kerst komt eraan. Ik vind het nog iets te vroeg om te beginnen over mijn favoriete kerstfilms (kerstliedjes kunnen áltijd). Dus besloot ik om mijn favo chickflicks met jullie te delen! Want niks is lekkerder dan op de bank (met een kop thee en een zak chips/chocola/popcorn/snoep/al het voorgaande) te hangen (of op bed!) met een lekkere film en kaarsjes aan!

pitch perfect
A – ca – pella (hoe schrijf je dat) zingen is heel erg populair, en daar speelt deze film op in. De film gaat over muziek, over bitches die beste vriendinnen met je gaan worden met een tikje (heel veel) humor. Deze mág niet ontbreken. Accascuse me :0 (en in 2015 komt deel 2!!)

Trailer deel 2

Mean girls
Oke, dit is een van de beste chickflicks ter wereld gemaakt. Er is vast niemand die de uitdrukking ‘that is soooo fetsch’ niet kent! Hoe overleef je de middelbare school – als je altijd thuis les hebt gehad?!

Confessions of a drama queen
Ik, als een echte dramaqueen kon mij heel erg vinden in deze film. Lola wil beroemd worden, maar verhuisd van New York naar een of ander gat, maar wil koste wat het kost beroemd worden! En daar staat níks voor in de weg; een film over een zelfverzekerd meisje die gewoon weet dat ze het gaat maken

Sydney White
Op een campus vol wannabee’s komt Sydney white aan, een origineel meisje dat zonder moeder is opgevoed en graag naar de campus faculteit van haar moeder wilt. Maar wil zij dit wel echt? Er gaat een wereld voor haar open op de campus, als is het op een andere manier.

The perfect man
Holly en haar moeder verhuizen elke keer naar een andere stad als een relatie van haar moeder weer eens op de klippen is gelopen. Holly heeft er genoeg van en bedenkt de ‘perfecte man’ die alles is wat haar moeder in een man zoekt. Maar dan bestaat hij ook nog echt…

Dit zijn mijn tips voor een girls night, of je nu alleen of met zijn tienen bent, deze films maken je avond compleet (naast de twilight serie natuurlijk)! Heb jij nog tips, laat deze dan achter, en veel plezier watching!

XOXO

 

6 thoughts on “Chickflicks die je gezien móet hebben!

Praat gezellig mee!

