Gezien: ‘The Holiday’

06’12’14

Op de achterkant:
Amanda is een Amerikaanse vrouw met een altijd druk leven. Iris is een Engelse vrouw die de moed heeft opgegeven in de liefde. Wanneer ze elkaar online (via een site voor woningruil) ontmoeten, besluiten ze voor een periode van twee weken van huis en leven te wisselen. Beiden ontmoeten iemand, maar de dilemma’s zijn nog niet voorbij.

Mijn mening:
Wat een leuke ‘feel good movie’! Ik heb vanaf het begin genoten van de verhaallijnen. Beide vrouwen willen weg met de kerst door problemen met mannen. Ze ruilen van huis voor 2 weken en dit blijkt niet genoeg te zijn. Beide vrouwen moeten wennen aan het huis en aanpassingen, als is dit op hun eigen manier. Het spel is ook geweldig, al vond ik het erg jammer dat Cameron Diaz vaker te zien was, niks tegen haar, ik had ook wat meer van Kate Winslet willen zien. Eigenlijk ken ik alleen de Titanic van haar, maar toch vind ik het een echte aanrader. Al denk ik dat alle Nederlanders deze film al hadden gezien (behalve ik). Hoewel het een beetje cliché is, is het toch een film waar je blij van wordt. Ik heb dan ook dubbel gelegen van het lachen!

XOXO

8 thoughts on “Gezien: ‘The Holiday’

Praat gezellig mee!

