Singin’Sunday #8

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor zingen, en als ik de mensen om me heen moet geloven ook nog vrij goed. In deze rubriek komen elke zondag liedjes uit de oude en de nieuwe doos, die ik geweldig vind om te luisteren, om te zingen, of welke past bij mijn afgelopen week. Soms zijn het meezingliedjes, soms zijn het lekkere dans liedjes die je lekker wegblazen. Ik zou zeggen zet je boxen op maximaal, en geniet van de muziek van deze week!

Sinterklaas is alweer thuis, moe van alle cadeautjes brengen naar onze kinders in Nederland. Gisteren waren alle radio’s al in teken van kerst. Ik vind het altijd weer fijn om kerstliedjes te horen, dat betekend weer dat iedereen van elkaar houdt en lief is voor elkaar. Ik ben wel een idealist, en hoop dat iedereen op een dag elke dag lief voor elkaar is, gewoon om een helpende hand te bieden aan een vreemde, maar tot nu toe is dat heel onrealistisch, dus hou ik het met blij zijn dat iedereen dat wél doen in de decembermaand!

Toen ik nog op koor zat, zongen wij dit lied met kerst standaard elk jaar weer, in een andere setting. Heerlijk lied om op mee te bléren, niet om goed vocaal op te zingen. Verschrikkelijk!

Sinds ik dit nummer ken, vind ik het echt een heerlijk nummer met de feestdagen om mee te zingen of te luisteren. Een heerlijk swingend nummer van Train met een mooie boodschap! Deze heb ik ook gezongen, een stuk makkelijker dan Mariah :)

Wat zijn jou favoriete kerstliedjes?
XOXO

5 thoughts on “Singin’Sunday #8

  1. Ik luister eigenlijk alleen op de kerstdagen zelf naar kerstmuziek (radio heb ik niet zo heel vaak aan), daar vind ik de eerste….hoe ergelijk ik haar normaal gesproken ook vind 0:-)….er wel bij horen. De 2e kende ik nog niet, klinkt leuk.
    De kerstnummers die ik minstens gedraaid moet hebben op 1e kerstdag; snow is falling van shakin stevens en ik ben een kerstbal van bert & ernie en ook (met name met de clip erbij) we all stand together van paul mccartney.

    Like

Praat gezellig mee!

