Verjaardagspartijtje

Afgelopen zondag was ik zowaar een dagje vrij! Heerlijk uitslapen en bij mijn moeder langs stond op het programma! Mijn moeder is aankomende zaterdag jarig, en ik wist niet zeker of ik vrij kon krijgen en dus heeft mijn moeder het zo geregeld dat de hele familie op bezoek kwam om het mee te vieren! Erg gezellig en leuk :)

Mijn moeder viert haar verjaardag eigenlijk bijna nooit. En toch komt iedereen wel op visite op haar verjaardag. Zo ook deze keer, mijn oma (met zelfgebakken appeltaart mjam!), mijn nicht en haar verloofde en zo ook mijn oudoom. En zelfs mijn ‘stief’ oom kwam nog even langs! Surprise!!

Wat vooral heel erg leuk was, was de sfeer, het was ouderwets gezellig. Ook een minpuntje; mijn opa en oma hadden een hele leuke lamp gekocht voor mijn moeder, die zij graag wilde (kunstenares = veel licht) hebben om te kunnen schilderen, en deze hebben zij bij de Dirk kunnen vinden.

Heel leuk zo’n lamp, en we gingen gelijk uitpakken om hem op te zetten, ik vond hem wel erg klein, en ja hoor, er miste een deel van de lamp! De middelste stang zat er gewoon niet bij. NEE!! Dus die is weer mee terug naar Amersfoort en wordt geruild voor mijn moeder. Wel vond ik het een heel leuk en lief cadeautje!

Ook toen we gingen avondeten, mijn opa heeft epilepsie en moet op bepaalde tijden zijn pillen nemen. Zo ook vlak voor het avond eten. Dus hij pakt braaf zijn pilletje, en wat denk je? Stuitert ie zo uit zijn handen! Dat was zeker balen, want natuurlijk had hij er maar 1 bij zich, en anders moesten ze naar huis. Affin, hele familie op de keukenvloer zoeken naar dat kreng (was klein, en langwerpig). Zelfs de zaklamp uit de kast getrokken om hem te vinden, en uiteindelijk is hij gevonden (onder de koelkast) en kon mijn opa zijn pilletje innemen!

In mijn familie is geen enkel feestje saai, er gebeurd altijd wel iets!

XOXO

5 thoughts on “Verjaardagspartijtje

  1. Gelukkig dat de pil gevonden is! Dat is wel een stress momentje dan ja.
    Jammer van het kado. Maar zo te lezen heeft het aan gezelligheid niet gelegen! En gefeliciteerd met je moeder ;-)

    Like

Praat gezellig mee!

