Rits Fest!

Ik moet mijn spijt betuigen. Nouja eigenlijk ook niet, want het is mijn blog natuurlijk, dus ik doe lekker wat ik zelf wil! Maar om nou gelijk een week (!) niks van mij te laten horen, dat is natuurlijk niet erg leuk! Ik had zin om weer eens lekker vooruit te schrijven, en toen werd ik bedwelmd door een hardnekkig griepje. Echt geen pretje. Rillen van de koorts, hele dagen slapen, en misschien wel het ergste; Bijna een week (!) van school missen!!

Maar dat ik overspoeld werd door examenstress en ziek worden betekend niet dat ik niks te vertellen heb! Juist hoopjes, maar gewoonweg geen tijd gehad.

15 november heb ik mijn eigen evenement gehad bij poppodium de Meester in Almere. Het was echt super om te doen. Het was mijn evenement omdat ik dit evenement heb bedacht, ik heb de partij waar we uiteindelijk mee hebben samengewerkt aangesproken en heb gezorgd dat alle nodige papieren bij ons en vice versa kwamen. Het was allemaal heel spannend. Toen de dag was aangebroken was ik ook op van de zenuwen, vinden mensen dit wel leuk? Heb ik het allemaal wel goed aangepakt? Hebben we voor voldoende promotie gezorgd? Terwijl we ook een hoop ui handen hebben gegeven. Ik bedoel, het was Rits Fest en uiteindelijk heb ik alleen de productionele dingen gedaan en geregeld.

Het was een hele spannende avond, en ondanks dat er wat kleine dingen mis zijn gegaan, kan ik wel met trots vertellen dat ik toch maar even een eigen evenement heb bedacht en uitgevoerd! Hoe tof is dat !? Ondanks dat ik wat (kleine) dingen anders zou doen in het vervolg heeft het publiek genoten, hebben de zangers en zangeressen het goed gedaan, en hing er een heerlijke gezellige sfeer!

Nu heb ik voornamelijk last van examen gezeur, heb ik afgelopen weekend op het Vriendinnenweekend van de telegraaf op de Eemhof gewerkt, ben ik druk bezig met examens schrijven en uitvoeren, en krijg ik na mijn (eerste) 10 weken les in Duits ook een mondeling examen, waar ik ook echt voor in mijn broek poep!

Dus genoeg stof! Ik ga weer even snel verder met mijn examens, en ik hoop jullie snel weer te zien!

XOXO

8 thoughts on “Rits Fest!

Praat gezellig mee!

