Gelezen: déjá vu – Esther Verhoef

Uitgelezen: 8'11'14Koop dit boek op bol.com!

Op de achterkant:
Als de 27-jarige Eva Lambregts haar baan als journaliste bij de krant kwijtraakt, besluit ze om uit te huilen bij haar beste vriendin. Dianne heeft een halfjaar eerder alle schepen achter zich verbrand en zich teruggetrokken in een afgelegen gehucht in Frankrijk. Bij aankomst treft Eva echter een verlaten huis aan.

Ze vertrouwt erop dat haar grillige vriendin snel van zich zal laten horen en neemt haar intrek in het huis. Maar Dianne geeft taal noch teken. In het dorp gebeuren vreemde dingen. Wie sluipt er s nachts door de bossen rond de woning, en waarom reageren de dorpelingen zo vijandig? Eva wil weten wat er met Dianne is gebeurd, ze gaat op onderzoek uit. En dat had ze beter niet kunnen doen!

Mijn mening:
Ik weet eigenlijk nog niet goed wat ik van dit boek vind. Ik vond het wel heel spannend, op bepaalde stukken kon ik niet stoppen met lezen, maar op andere momenten werd het voor mij toch echt erg langdradig en legde ik het boek sneller weg dan dat ik verder wilde lezen. Al met al is het over het algemeen wel spannend, als je van redelijk oppervlakkige thrillers houdt. Ik hou meer van psychologisch/diepgaande thrillers, en daarvoor vond ik het net niet genoeg. Wel spannend, maar ik mis toch wel redelijk wat spanning. Wat dan wel weer fijn was, was dat de hoofdstukken redelijk klein zijn, en je dus redelijk vlot door het hoofdstuk heen bent. Leuk voor in de zomer, of als je veel onderweg bent!

Ebook: €7,99 || Papieren boek: €12,50

XOXO

2 thoughts on “Gelezen: déjá vu – Esther Verhoef

Praat gezellig mee!

