The SOK TAG

sokkentag

Yay! Ik ben genomineerd voor de Sokken tag door Sam, deze tag is ook door haar bedacht, hoe leuk!
De regels:
Vul hem helemaal in, neem de tagfoto over en plaatst hem op je blog. Vermeld ook even wie je getagd heeft :) Wel zo leuk!

Draag je wel eens (vrolijke) gekleurde sokken?
Nee eigenlijk niet. Omdat ik sokken vouwen haat, heb ik alleen witte en zwarte sokken. Wel komen er steeds vrolijkere patroontjes bij :)

Jouw sokken-lade (doos, kast, bak)(whatever) bestaat uit…
Wit,zwart,gekleurd panty’s, en leggings

Als je alleen maar witte of zwarte sokken hebt, overweeg je dan nu je dit leest gekleurde exemplaren aan te schaffen?
Ja zeker, een rondje Primark speciaal voor sokken moet ik alleen nog plannen. Gek genoeg kijk ik altijd naar de super hippe sokken, ik neem ze alleen nooit mee

Enkelsokjes of normale sokken?
In de winter zo warm mogelijk, in de zomer liefst slippers en dus geen sokken

Wat vind je van mensen die gekleurde sokken dragen?
Ik let nooit op sokken eigenlijk..

Waar koop jij vaak je sokken?
Overal en nergens.

Wat is je favoriete kleur?
Lekker girly, Roze, het liefst zuurstok!

Draag je vaak sokken?
Zeker! Iedere dag!

Show een foto van je favoriete sokken!
Ik heb geen favoriete sokken :0! Dus een foto van wat ik nu aan heb dan maar..

Ik tag lekker niemand! Maar neem hem vooral over!

XOXO2014-11-08 13.54.06

4 thoughts on “The SOK TAG

  1. Grappige tag, had hem nog niet ergens voorbij zien komen. En ja, sokken… ik ben ze altijd kwijt, er zit altijd maar 1 van hetzelfde in de wasmand, altijd wel 1 met een gat erin dus nee, heb er een haat/liefde verhouding mee…

    Like

Praat gezellig mee!

