Singin’Sunday #5

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor zingen, en als ik de mensen om me heen moet geloven ook nog vrij goed. In deze rubriek komen elke zondag liedjes uit de oude en de nieuwe doos, die ik geweldig vind om te luisteren, om te zingen, of welke past bij mijn afgelopen week. Soms zijn het meezingliedjes, soms zijn het lekkere dans liedjes die je lekker wegblazen. Ik zou zeggen zet je boxen op maximaal, en geniet van de muziek van deze week!

Eerst even dit. OMG ik blog alweer 5 weken :). Ik heb 7 volgers (dank jullie wel <3) en ik mag elke dag genieten van een of meerdere reacties. Ik ben geen perfecte blogger, ik ben niet groot en ontiegelijk populair, maar dat hoeft van mij ook niet! Elke dag/keer als ik mijn WordPress icoontje zie op mijn telefoon die aangeeft dat ik een nieuwe reactie heb gekregen maakt mijn hart een klein sprongetje (er zijn dus tóch mensen die vinden dat ik leuk schrijf!) (even serieus, ik had verwacht dat ik de eerste 3 jaar voor mezelf zou gaan schrijven voor ik ook maar 1 lezer geboeid zou kunnen houden)

Waarom dit nummer? Ik ben een onzeker persoon, ik vraag me altijd af of er mensen naar me kijken, en als ze naar me kijken wat zullen ze dan wel niet denken!? Ik denk er altijd over na wat mensen van mij zullen vinden, niet omdat ik popi jopi wil zijn, maar omdat ik me altijd af vraag of iemand mij uitlacht als ze met hun vriend(inn)en naar mij kijken en lachen, of dat die ene collega mij wel echt mag en niet doet alsof. Maar als ik dit nummer luister (en heel hard mee brul) voel ik me sterk, en kan ik mij echt voor stellen dat ik door niemand geraakt of gekwetst kan worden.

Maar naast dat dit voor mij echt een power nummer is, is dit ook een geweldig mooie cover! Liever die van Guetta en Sia?

Happy Singin’!

XOXO

2 thoughts on “Singin’Sunday #5

  1. Hoi! Ik kom via Sammie op je site dus laat ik even een reactie achter. Ik lees net dat je er blij van wordt haha. Singin’Sunday, super leuke rubriek, mag ik het idee van je stelen??
    Ik ga nog even verder lezen, ziet er leuk uit!!

    Like

Praat gezellig mee!

