Op een rode paddenstoel…

2014-10-20 16.32.20Afgelopen maandag was ik weer een keer gezellig op bezoek bij mijn nicht in Ermelo. We gingen gezellig naar het dorp (waar ik echt verliefd op ben geworden, de volgende keer zal ik foto’s van het dorp maken!), heb ik gespeeld met de spiegelreflex camera van mijn broerlief (GOD im in love!), en hebben we zoals vroeger lekker gekletst, beetje muziek geluisterd en heb ik een hele fijne eyeliner stift dinges op de kop weten te tikken van Catrice.

Toen we terug kwamen vanuit het dorp hoor ik opeens mijn nicht roepen ‘OMG ik ben het hele bos af geweest, en zie ze hier gewoon staan!!’ (in het plantsoen voor hun huis) Ik draai me om, me afvragend waar ze het in godsnaam over heeft, en dan zie ik ze staan, de prachtige rood met witte stippen paddenstoelen waar kabouter Spillebeen, de Smurfen, Paulus de boskabouter, en nog vele andere minuscule wezentjes wonen. Sommige helaas af gevroten, wat ik dan weer jammer vind, maar er stonden er ook nog een paar die nog prachtig waren, en nicht lief en ik gingen met onze camera’s (in mijn geval mijn xperia Z1 Compact met fijne camera) er op los. Broer lief stond geduldig te wachten en opperde nog dat ik nog wel met zijn spiegel reflex mocht losgaan op de paddenstoeltjes, wat ik eigenlijk ook wel een goed idee vond, maar uiteindelijk ben vergeten.

In elk geval, de volgende tocht in Ermelo zal ik zijn spiegelreflex gaan stelen en erop uit gaan om mooie foto’s te maken in het dorp.

2014-10-20 16.34.11
Lucky shot die ik met mijn Xperiaatje heb gemaakt van mijn nicht die een foto maakte van deze paddenstoel!
2014-10-20 16.32.12
Waar blijven de kabouters toch!

XOXO

7 thoughts on “Op een rode paddenstoel…

  1. Oh ja precies de goede paddestoel!
    Ik kon ze in het bos ook niet vinden, maar zo zie je maar dat ze misschien wel dichterbij staan dan je denkt
    *duikt de gemeenteperkjes in* :p

    Like

Praat gezellig mee!

