Poezenkinders: Luna

2012-12-28 14.54.45

Dit is haar dan, een van onze twee poezenkinders. Haar naam is Luna en ze is 3 en un halluf jaar oud. Hoe ik dat weet? Ik weet nog heel goed dat toen ik voor het eerst bij vriendlief over de vloer kwam, dit kleine monstertje 10 weken oud was. Dat maakt haar ergens eind mei jarig (ik heb de datum omgedoopt tot de 26e, vond ik wel een mooie datum) want vriendlief wist dat niet precies.

Ik heb haar dus ontmoet de eerste keer dat ik bij vriendlief over de vloer kwam. Vriendlief vertelde mij dat ze 10 weken was, en een klein monstertje, want wat was ze toch vervelend! Wat er daarna gebeurde schokte hem zeer, want mevrouw kwam, plof. Op mijn schoot, keek me aan en begon rondjes te draaien op mijn schoot waarna ze lekker ging liggen slapen. Dit was ongeveer 10 minuten nadat ik kennis met haar had gemaakt.

Ze kan erg vervelend zijn, blijft voor altijd een klein zwart lief poesje, is een terreur als ze wil. Als ze de kans krijgt in de ochtend rent ze een stukje mee met mijn fiets (vind ik niet fijn dus probeer haar binnen te houden) en als ik thuis ben is zij meestal ook thuis.

Na mijn vriendlief is zij mij toch wel het meeste dierbaar. Samen met tijger. Over tijger meer een volgende keer. Luna is wat aanhankelijker en komt altijd met mij ‘vrijen’ als ik weg moet, of als ze honger heeft, of als ze liefde nodig heeft. Ook geeft ze graag liefdesbeetjes. In mijn lip (doet best pijn).

2012-12-28 14.54.55Over Luna zullen er waarschijnlijk heel wat (hilarische) verhalen komen, dus vandaar dat ze zo precies wordt voorgesteld. Tijger zal ik ook nog even voorstellen, zodat, als ik het over mijn poezenkinders heb, je weet over wie ik het heb!

XOXO

4 thoughts on “Poezenkinders: Luna

Praat gezellig mee!

