HVA here i come!

Afgelopen weekend was het dan zover. Ik heb hier laten weten dat ik in mijn examenjaar zit van het MBO 4 op ROC Flevoland, en ik nog niet helemaal weet wat ik wilde worden later. Dit is enigszins verandert. Ik heb altijd al iets met schrijven willen doen, maar weet niet in welke hoek. Misschien de pr in? Bij een tijdschrift, of bij een krant? Daarom heb ik er moeite mee gehad met wat ik nu wilde doen.

Dit is redelijk verandert. Ik heb mij afgelopen weekend ingeschreven voor de opleiding Media, Informatie & Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Het is alleen wel een lotingsopleiding, maar daar ga ik me later druk over maken. Op 8 november heb ik een open dag in het vooruitzicht liggen waar ik heel veel zin in heb, en hoop eigenlijk ook dat ik dan mijn hart verlies in deze richting. Het is een brede opleiding, en het eerste jaar is een veelzijdige opleiding, waarna je in het 2e jaar moet kiezen welke uitstroom je wil doen. Nu heb ik (als het goed is) mijn diploma straks in deze richting en dat zorgt er misschien wel een beetje voor dat ik een extra kansje maak. (i hope so).

Ik had mijn oog eigenlijk al een tijdje op deze opleiding laten vallen, maar het stond mij erg tegen dat het een loting is. (en nog steeds eigenlijk). Vooral, pechvogel die ik ben, omdat ik niet erg veel geluk heb met lotingen, kansspelen of win acties. Ik ben áltijd de pechvogel.

Nu dus maar hopen dat ik ingeloot wordt, dat ik mijn diploma haal, en dat ik mijzelf volgend schooljaar trots een student Media, Informatie & Communicatie mag noemen aan de HVA. Duim je mee?

XOXO

5 thoughts on “HVA here i come!

Praat gezellig mee!

