Gelezen: De Perfecte Partner

1001004005893094
Uitgelezen: 13’10’2014 – Esther Verhoef

Op de achterkant:
Juist de psychologie is van groot belang in het verhaal De perfecte partner, de spanning loopt langzaam op en het plot krijgt aan het einde ook nog een heel verrassende wending. Maar er vloeit beslist ook heel wat bloed.

Mijn mening:
Ik begon er gistermiddag aan, in de veronderstelling dat dit een vol boek was, weer een heerlijke thriller om te lezen (ik hou van bijna elk genre, maar thrillers en romans, love!). Maar nee. Ik vond al dat het heel snel van scene verwisselde, maar dacht er verder niet echt bij na. Het las erg lekker weg. Pas toen ik keek hoeveel bladzijdes ik nog moest, zag ik dat ik er nog maar 4 hoefde en dat dit boek dus welgeteld 20 bladzijdes had. Even was ik verbaasd, want hoe kun je in 20 bladzijdes de lezer angst aanjagen?! Dit is redelijk gelukt, want het was me er eentje, ik moest gewoon blijven lezen en eerlijk gezegd… Besefte ik pas op bladzijde 19 wat er precies aan de hand was, en waarom dit wel degelijk een goede (korte) thriller is!

XOXO

5 thoughts on “Gelezen: De Perfecte Partner

Praat gezellig mee!

