Singin’Sunday #3

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor zingen, en als ik de mensen om me heen moet geloven ook nog vrij goed. In deze rubriek komen elke zondag liedjes uit de oude en de nieuwe doos, die ik geweldig vind om te luisteren, om te zingen, of welke past bij mijn afgelopen week. Soms zijn het meezingliedjes, soms zijn het lekkere dans liedjes die je lekker wegblazen. Ik zou zeggen zet je boxen op maximaal, en geniet van de muziek van deze week!

Oké, dit is misschien niet echt helemaal meezing materiaal, en vooral niet voor Hollanders, maar ik had afgelopen nacht Oktoberfest op mijn stage. Dit was erg leuk en een succes, dus ik dacht ik ga jullie een ‘leuke’ Oktoberfest lied laten horen. Dit was hét Oktoberfest nummer van 2014. Ik kon geen songtekst vinden, maar is ook niet belangrijk. Ik wilde jullie dit gewoon even laten horen :)

XOXO

2 thoughts on “Singin’Sunday #3

Praat gezellig mee!

