Wax Moods

2014-10-09 18.57.54
Action €1,99

Het is er al een paar jaar, maar ik heb er nog nooit een gehad. Ik vond het de laatste tijd toch wel interessanter worden, aangezien ik vroeger ook al zoiets had gehad, alleen dan moest dat met olie en water. En dan had je een lekker geurtje in je kamer. Ik was er niet echt naar opzoek, maar liep er een paar dagen geleden gewoon zo tegenaan! De Wax moods van de Action. Hij is 7 delig (je krijgt zon ding waar dat kaarsje in moet, en 6 van die wax tabletten) voor €1,99, en zo ziet het er ongeveer uit:

2014-10-09 18.58.20
De geuren

Ik heb er in een fotobewerkingsprogramma (PhotoScape) De geurtjes er nog even duidelijker bijgezet, want zelfs in het echt zijn ze redelijk lastig te lezen. Oh ja, ik heb de roze gekocht (yes, i am a real pink girl), maar hij is er ook in het wit en grijs.

2014-10-09 18.59.01
De geurtjes in het echt

Dit zijn dan de 6 geur waxjes in het echt. Ik waarschuw je alvast, want in de verpakking ruiken sommige naar toilet verfrisser, maar als je ze ze op dat ding doet, dan is de geur veel lekkerder! (en zoals je kan zien was ik hier net klaar met hardlopen, en is stoptober dik gefaald)

2014-10-09 19.03.02En zo werkt het! De wax dinges leg je op het boven stukje en de kaars eronder (logisch i know) en dan wachten tot het smelt. Ik ben gaan douchen en toen was het gesmolten!

2014-10-09 19.18.55Nouja, bijna gesmolten, want je ziet er nog een klein stukje in drijven, maar goed. Je moet wel opletten met schoonmaken, want ik had het hard laten worden, en dat was niet de bedoeling! Als het nog warm is, kun je er met een keukenpapiertje zo afvegen :).

XOXO

4 thoughts on “Wax Moods

    1. Ja dat doet het zeker! Ik zou zeggen koop ook zo een setje, en laat je echt niet afleiden door hoe het door de verpakking ruikt, want dan zijn sommige echt net toilet verfrisser! En dan geen lekkere :)

      Like

Praat gezellig mee!

