Gezien: 22 Jumpstreet

Filmposter

Waar hij over gaat:
In 21 Jumpstreet kon je zien hoe deze twee agenten een onderzoek deden op een middelbare school naar drugs. Ik had deze film ook gezien, maar was in slaap gevallen omdat ik hem niet zo kon waarderen, af en toe wel grappig maar geen intentie om hem ooit nog af te kijken. In deze film gaan Jenko en Schmidt (Channing Tatum & Jonah Hill) naar de universiteit, voor precies hetzelfde probleem. Er is een meisje doodgegaan aan de drugs WhyPhy (work hard, play hard) en deze twee moeten uitvinden wie er in handelt. Dit komt er natuurlijk op neer dat niks gaat volgens plan en dat ze in de meest gekke situaties uitkwamen. Uiteindelijk komt het er ook op neer dat ze gaan twijfelen aan hun vriendschap en dat de omgeving hun beide doet veranderen, of dit nog goed komt?

Mijn mening:
Oké, wat vond ik ervan? Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze film ook niet zo super leuk vond. Af en toe hebben we dubbel gelegen, maar er waren ook momenten dat vriendlief en ik zaten te stoeien of irritant tegen elkaar aan het doen waren vanwege de saaiheid. Ik zei dan ook nog voor we de film hadden opgezet, de vorige vonden we ook niet leuk, dus waarom zouden we deze gaan kijken?? Maar een vriend had hem verteld dat ie awesome was en dat we hem móesten zien! Nou daar gingen we dus, de film stond op, en wij gezellig met kaarsjes aan naar de film gingen kijken, maar helaas vonden wij deze niet zo geslaagd. Sommige stukken waren erg hilarisch, maar andere waren een beetje jammer. Wat ik wel heel leuk vond was dat ze bij de aftiteling nog aankondigde tot ‘100 Jumpstreet’ in allemaal maffe scholen e.d., en dat ze daar dan ook stukjes van lieten zien. Leuk detail!

Heeft een van jullie hem gezien? Zo ja, wat vond jij er van?

XOXO

3 thoughts on “Gezien: 22 Jumpstreet

  1. Deel 1 wel gezien en vond ik zozo… had er meer van verwacht omdat ik de serie vroeger met Johnny Depp geweldig vond, maar dit viel eigenlijk een beetje tegen. Geen idee of ik deel 2 nog ga zien, misschien een keertje op een regenachtige zondagmiddag…

    Like

Praat gezellig mee!

