Simpel&Lekker: Banaan

2014-09-27 14.09.24
Goddelijk!

Als je bananen niet lekker vind, kun je dit artikel beter niet lezen, want ik ga bananen juist verheerlijken, en ik wil geen mensen die misselijk worden van het lezen van mijn artikelen natuurlijk ;).

Dus ik hoop dat als jij doorleest, dat jij net als ik, bananen (heeeel erg) lekker vind. Dat is mooi, want dan ga ik nu een smaaksensatie met je delen die je echt geprobeerd moet hebben! Toen ik hem op Facebook plaatste, kreeg ik al ideeën om het met pindakaas (vind ik niet lekker!) of met chocoladepasta te doen, lijkt me ook erg lekker!

Nu dan het receptje, erg simpel en budget eigenlijk, want het enige wat je nodig hebt is 1 banaan, rijstwafels (ik had er 3, en toen zat ik proppievol!), en een klein beetje honing (en kaneel!)
Wat je doet:

Je snijd de banaan in plakken en legt deze op de wafels, daarna doe je er naar smaak honing overheen, en genieten maar!

Zoals je leest is dit dus very easy en het is ook echt heel lekker! Ik weet dat ik dit al heb gezegd (getypt), maar als je van bananen houd, moét je dit gewoon proberen. En mij dan vooral laten weten wat je er van vond!

XOXO

One thought on “Simpel&Lekker: Banaan

Praat gezellig mee!

