Singin’Sunday #2

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor zingen, geloof het of niet, maar ik zing! En als ik de mensen om me heen moet geloven ook nog vrij goed. In deze rubriek komen elke zondag liedjes uit de oude en de nieuwe doos, die ik geweldig vind om te luisteren, om te zingen, of welke past bij mijn afgelopen week. Soms zijn het meezingliedjes, soms zijn het lekkere dans liedjes die je lekker wegblazen. Ik zou zeggen zet je boxen op maximaal, en geniet van de muziek van deze week!

Als ik aan The cranberries denk, dan denk ik aan Charmed. Dit is al vanaf mijn vroege tienerjaren mijn All time favorite serie. Elke keer weer kan ik mee lachen en huilen met de zusjes Halliwell, en ook bij de laatste aflevering moest ik een traantje laten, zo jammer dat ze na 8 jaar waren gestopt! Maarja, aan elke serie komt een einde natuurlijk!

Hoewel dit nummer nooit werd gespeeld in Charmed, vind ik dit wel een lekker nummer, en is het denk ik ook wel een van de bekendste nummers van The Cranberries aangezien deze een paar jaar geleden in een reclame werd afgespeeld!

Dus, sluit de ramen en deuren, zet de muziek lekker aan en schreeuw weer lekker mee met de Singin’Sunday van deze week!

XOXO

2 thoughts on “Singin’Sunday #2

Praat gezellig mee!

