Postcrossing

2014-09-30 18.28.32
Mijn eerste kaartje! – Rusland

Postcrossing, eigenlijk is het een beetje een vergeten hobby van mij. Ik heb er dan ook pas 4 verstuurd en ontvangen, terwijl ik het leuk vind om te schrijven en om kaarten te ontvangen van over de hele wereld! Ik schrijf mijn kaartjes meestal dan ook zó vol dat ik ze in een envelop moet stoppen omdat er gewoon geen ruimte is voor het adres. Hele verhalen vertel ik, over mijn dag, over mijn favoriete song of over het boek waar ik nu mee bezig ben. Echt super leuk. Dit is een hobby die ik zeker weer ga oppakken (no job, no money) en ik ben blij dat ik het weer kan doen, en gaan wachten tot de postbode mijn brievenbus weer vind om er vervolgens van die mooie kaartjes in te stoppen! Meer over Postcrossing weten? dat kan hier!
Tot nu toe mijn kaartjes:

2014-09-30 18.28.19
China!
2014-09-30 18.28.03
Rusland!
2014-09-30 18.27.48
Ukraine!

Doe jij al aan Postcrossing?

XOXO

5 thoughts on “Postcrossing

  1. Postcrossing is superleuk!Ik zit inmiddels op de 25 verstuurde kaartjes en 22 ontvangen.Het blijft iedere keer weer een verassing wat er in de bus valt en ook heel leuk om iemand blij te maken met een kaartje wat je met zorg uitgezocht hebt.

    Liked by 1 persoon

  2. Dat is ook leuk, zo weet ik nog, dat wij in Rolde zaten toen jij 5 jaar oud was, en opa B. en ikzelf elke dag een kaart uitzochten om echte elke dag je nicht te verrassen met een kaartje vanuit Rolde of waar we ook zaten, hahahaha Ik weet eigenlijk niet, of zij al die kaarten nog heeft van ons! Ik denk het wel ;-)

    Like

Praat gezellig mee!

