Never again!

Ken je dat? Je hebt een bijbaan, zit nog op school én je loopt stage. Goochel jij ook nog al eens met hoe je dat in moet delen? 

Ikke wel. Ik loop dan de eerste 2 maanden van mijn studie stage en dit is redelijk zwaar. Niet omdat ik té veel moet doen, maar omdat ik toch elk weekend minimaal 1 nachtdienst heb. Dit heb ik natuurlijk wel aangegeven op mijn werk, en heb ik tot en met november alleen op zondag avond mijn werk avond. Dacht ik.

Afgelopen weekend had ik mijn eerste nachtdienst bij De Meester, daar kun je hier alles over lezen. Alleen heeft mijn werk niet naar mijn ‘blokkade’ gekeken op het rooster van deze zondag, nee, ze hadden mij van 13.00 – 22.00 ingepland, op zich geen probleem natuurlijk, maar wel als je die nacht al 11 uur gewerkt hebt, niet kan slapen en dus met 2 uur ertussen ongeveer 20 uur hebt gewerkt (van de 24). Erg fijn dus.

Ik werd eigenlijk wel goed wakker, ik was vrolijk, had een powernappie gehad en kon er tegenaan. Not. Na mijn avond eten (om 1500) begon ik in te storten en heb ik maar bij mijn leidinggevende aangegeven dat dit het toch niet wordt voor mij. Dat ik graag meer wil gaan werken als mijn school weer is begonnen, maar dat ik het nu liever op 5 uurtjes per week houd. Aan het eind van de avond begreep hij waarom, gelukkig maar.

Toen ik dan ook thuis kwam (om half 1) toen zag ik er nóg erger uit dan de bruid van Frankenstein, nee echt, dikke wallen en ik zag eruit alsof ik al een week niet had geslapen. (zo voelde ik me eigenlijk ook) en oh man wat was ik blij toen ik mijn bedje kon omhelzen, echt NEVER AGAIN!

XOXO

5 thoughts on “Never again!

  1. En geloof me dat verandert nooit! Ik werk 32 uur, wil op mijn vrije maandag van alles en nog wat en roep al jaren dat ik een fotograafcursus of een cursus Frans/Spaans wil doen, daarnaast moet ik van mezelf sporten, wil ik ook dolgraag met vriendinnen afspreken en oh ja, er is nog zoiets als huishouden…

    Like

Praat gezellig mee!

