Collectief!

coll1-750x375

Bron

Afgelopen zaterdag nacht had ik mijn eerste nachtdienst bij Poppodium De Meester. Jullie lezen dit pas op dinsdag, maar ik was zo enthousiast, dat ik gelijk vanuit mijn stage (het is op dit moment 4.25) jullie er gelijk over wilde vertellen!

Collectief, dit is hét nieuwe (studenten)feest van Almere. Elke zaterdag van 23.00 – 03.00 kun je van verschillende (gast)Dj’s een optreden verwachten. Het is niet zoals in Anno, of in Men At Work, nee het is een beetje ‘alternatieve’ muziek. En nee daar bedoel ik geen muziek waar alleen maar alto’s op af komen (ook al is er afgelopen nacht van alle soorten subculturen wat binnen geweest). Maar het is voor iedereen. Van welke muziek je ook houd, je houd van Collectief!

Ze hebben elke week gast dj’s, die de hoofdact vormen en deze worden versterkt door onze eigen huis dj’s, die verdraait goed draaien. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, vond het leuk om te werken op zo’n nacht. Ook vond ik de muziek echt super leuk, niet perse muziek wat nu in de top 40 staat, maar wel muziek waar je gewoon op moet dansen, er zijn dus geen muurbloempjes, en dat is altijd leuk!

Ik heb deze nacht voornamelijk rondgelopen, gekeken of alles goed ging, en ik mocht ook foto’s maken! Echt heel leuk. Ook had ik oordopjes gekregen, want de muziek is wel hard natuurlijk, aangezien het de bedoeling is dat ik dit elke week ga doen, is het wel verstandig om aan mijn oren te denken, je hebt er maar 2! Verder heb ik veel energy drink gedronken (en dat wil gezonder eten!?), om wakker te blijven, maar eenmaal klaar was ik eigenlijk helemaal niet moe meer en ben ik toen ik thuis kwam dit artikel gaan schrijven, om met jullie te delen dat ik dit echt een super leuk feest vind, en dat ik hoop dat het uitverkocht raakt, immers, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

Ik weet niet of een van mijn lezers uit Almere komt, maar kom je dat wel, dan moet je zeker een keer op zaterdagavond een kijkje komen nemen, want het is gegarandeerd gezellig!

Oh, en afgelopen zaterdag was de allereerste editie, en we hadden 97 mensen binnen! Dat is toch super tof!

XOXO

2 thoughts on “Collectief!

Praat gezellig mee!

