Healthy People Coconut Water & Mango

2014-09-27 13.16.42
AH €1,99

Ik wil wat gezonder gaan eten. Dit is voor mijzelf ook nog nieuw, ik heb besloten dat ik langzaamaan alle geraffineerde suikers uit mijn dagelijkse eetpatroon wil verbannen. Of ik dit doorzet naar de chocolade weet ik niet, want ik ben echt dol op chocola, maar in elk geval hoef ik geen ‘suiker’ in mijn ontbijt, ‘gezonde’ vruchtensappen, in mijn lunch en mijn avondeten. Ik wil weten wat ik eet.

Ik ging afgelopen zaterdag boodschappen doen en toen kwam ik dit tegen. Kokoswater met mango, en ik dacht waarom ook niet. Even het ingrediënten lijstje gescand, en yay! Het is helemaal ‘nep’ suiker vrij, er zitten alleen natuurlijke suikers in van het fruit.

2014-09-27 13.15.04Kijk daar word ik blij van! Geen geraffineerde suikers of zoetstoffen. Eenmaal thuis ging ik het proeven. Wat ik ervan vond:

Echt heel lekker. Ik ben niet zo verzot op kokosmelk, ik vind de smaak niet zo lekker, maar kokoswater had ik daarvoor nog nooit geproefd, dus eigenlijk wist ik niet zo goed wat ik ervan moest verwachten. De mango neemt in het begin heel erg de overhand, maar geen hele zoete smaak, eerder te beschrijven als fris. De nasmaak is ook heel fris en dan komt de smaak van het kokoswater naar boven! Echt heel lekker! En wat ik ook heel fijn vind, is dat het zoals het pak beloofd ook inderdaad erg dorstlessend is, en daar ben ik blij mee! Ik wil de andere met Ananas ook nog heel graag proberen, maar deze is al een van mijn favorieten :)! Deze zijn te koop bij de supermarkten in het koele dranken schap, bij de AH is hij €1.99.

XOXO

 

 

8 thoughts on “Healthy People Coconut Water & Mango

Praat gezellig mee!

