De Herfst

2014-09-26 18.04.51
Toen ik gisteravond thuis kwam regende het. Gelukkig was ik droog aangekomen :)

Als de herfst komt heb ik altijd een dubbel gevoel. Ik vind het aan de ene kant een erg fijn seizoen, maar aan de andere kant vind ik het toch ook weer niet fijn, hieronder een paar wel en niet fijne dingen aan de herfst:

Het is koud, deze heeft gelijk weer een voor- en nadeel. Ik ben een echte koukleum, ik ontdooi pas bij 25 graden, altijd al geweest. maar ik mag mijn heerlijke paarse plaid (met armen!) weer uit de kast trekken en ook kijken mensen niet meer zo raar als ik lekker met een pot (munt)thee op de bank zit en mijn favoriete series aan het kijken ben.

2014-09-26 18.14.03

Het regent. Nu ben ik geen persoon dat een hekel heeft aan de regen, ik val er heerlijk van in slaap, alleen als ik mijn bril op heb, vind ik het erg irritant. Waarom? Dat kun je hier lezen.

Mijn favoriete series komen terug! Ik kan niet wachten tot Pretty Little Liars en The Originals weer beginnen, 7 oktober mag ik weer naar The Originals kijken, maar wanneer PLL weer terug komt, is nog even de vraag, volgens mij december pas :(.

De kaarsjes zijn weer een stuk gezelliger dan in de zomer. Hoewel ik kaarsjes het hele jaar aansteek omdat ik het zo gezellig vind, is het toch nét iets gezelliger als het weer vroeg donker is!

2014-09-26 18.19.39
Geurkaarsje, Primark €1
2014-09-26 18.19.50
Toch heel gezellig die lichtjes :)

 

Eigenlijk als ik dit lijstje zo bekijk vind ik de herfst toch niet zo erg. Hoewel ik mijn vrolijke jurkjes en rokjes ga missen mag ik weer mijn heerlijke warme truien aan.

XOXO

8 thoughts on “De Herfst

  1. De herfst is heerlijk,liters thee,warme choco,lekker cocoonen op de bank met een serie of boek,mooie kleuren in de natuur,en zo’n dag als vandaag is ook heerlijk met het zonnetje erbij nog een beetje nazomer <3

    Like

  2. Ik heb vorige donderdag voor het eerst kaarsjes aangehad! Niet alleen omdat het leuker is in de herfst, maar ook omdat ik voor die dag de hele tijd met mijn ramen wagenwijd open zat vanwege de warmte. Ook een beetje suf om dan kaarsen aan te doen. Laat die koude dagen maar komen :)

    Like

  3. Vroeger vond ik alleen de lente en de zomer leuk, lekker in de zon en vooral lekker veel buiten zijn. Tegenwoordig vind ik de herfst ook erg mooi, vooral vanwege de prachtige herfstkleuren maar ook vanwege de gezelligheid in huis, met een plaid op de bank naar een leuke serie/film kijken en ondertussen genieten van een dikke pot thee! Ik drink ook heel wat liters op een dag!

    Like

Praat gezellig mee!

