MattyBraps

Misschien heb je wel van hem gehoord, dit specifieke filmpje is namelijk al ruim 3 miljoen keer bekeken. Matty David Morris ´AKA´ MattyBraps is 11 jaar, woont in Atlanta, Amerika en heeft al een ruim aantal abonnees op zijn youtube kanaal. Dit vind ik niet zo heel gek, toen ik hem voor het eerst zag en las dat hij pas 11 jaar oud was popte mijn ogen zowat uit mijn kassen, wat een talent heeft deze jongen zeg, daar gaan we nog meer van horen!

Dan dit liedje, True Colors van Ciny Lauper, deze heeft hij gecoverd met een ander meisje, Olivia Kay (ook 11 jaar) om zijn zusje met Syndroom van down een hart onder de riem te steken, aangezien deze erg gepest word.

Ik denk dat we van deze twee getalenteerde kinderen no veel meer zullen horen.
Kende jij deze rapper al?

XOXO

Praat gezellig mee!

