Hello world!

2014-09-17 08.40.28
Dit ben ik!

Hey, hallo aangenaam!

Hier ben ik dan iemand die een blog gaat beginnen, erg spannend allemaal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist hoe ik moest beginnen, dus begin ik maar gewoon..

wie ben ik?
Mijn naam is Eliza. Ik ben 22 lentes jong en zit in mijn laatste jaar van de opleiding evenementenorganisatie op het mbo. Ik woon samen met mijn vriend en twee katten in Almere Haven en probeer altijd van het leven te genieten. Ik ben wel een stresskip, dus dit kan nog wel eens tegenvallen. Verder werk ik bij center parks ‘De Eemhof’, en verander ik ooit in een theekopje, aangezien ik deze het liefste in liters tegelijk naar binnen klok

waarom deze naam
nouja, in de vorige zin is dit eigenlijk al duidelijk, er zijn mensen die zich afvragen waarom ik nog niet in een theekopje ben verandert. ik leef voor thee. Ik drink het liefste muntthee die ik meestal met 5 bosjes tegelijk haal in een Turkse winkel in de stad van Almere.

wat kun je verwachten
Werkelijk geen idee! Het idee is wel al een tijdje geleden ontstaan, omdat ik liefde heb voor schrijven, dit is een grote passie. Ik heb een tijdje geprobeerd om een dagboek te schrijven, maar op de een of andere manier miste ik iets. Dus heb ik (half spontaan/half gepland) besloten om een blog te beginnen en ik zie wel hoe het loopt. Voor je dagelijkse dosis beauty of Fashion zit je hier wel verkeerd, je kan af en toe wel een shoplog ontdekken, maar als ik aan de slag ben geweest met make up wil je me niet zien, tenzij je groot fan bent van pipo de clown

Misschien herken je mijn gezicht wel, ik ben een ‘oude blogger’, ik ben ooit als kind begonnen met een charmedgirl blog, daarnaast heb ik nog redelijk lang onder ‘krabbelpoot’ en ‘liesreads’ geblogd, en om diverse redenen gestopt, sinds een paar weken kwamen de kriebels toch wel weer te komen en heb ik met een pennetje en papier allerlei namen opgeschreven, want ik wilde graag beginnen onder een nieuwe naam.

So stay tuned! XO

4 thoughts on “Hello world!

  1. Ik heb echt een heel vervelende opmerking,maar ik wil ook niet dat ik het wel zie, maar niet tegen je opmerk: moet het niet with a cup of tea zijn? An wordt toch alleen gebruikt bij een klinker?

    Like

  2. Welkom in blogland! Ik was zelf even een weekje op vakantie maar zag je verschillende keren op mijn blog reageren dus hoogste tijd voor een tegenbezoekje! Leuk dat je het bloggen weer oppakt!

    Like

Praat gezellig mee!

